Der er som sådan ikke et vanvittigt overraskende twist i “Lady in the Water”, som i stedet bruger sin tid på at være så tro som mulig mod sin naivistiske skæbnehistorie, hvilket må være et cadeau til hr. Shyamalans mådehold. Hans originale billedstil (med hjælp fra Christopher Doyle) er ligeledes en stor force ved den ellers lidt for rørstrømske godnatfortælling, som vi serveres for. Men er man ikke for kynisk, er “Lady in the Water” et kærkomment eventyr, også for de voksne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 gladiator 17 år siden

Jeg var IKKE skuffet!!

Det var en rigtig dejlig feel good film, med en helt forrygende Paul Giamatti i hovedrollen, og en eventyrlig smuk Bryce Dallas Howard!!!

4/6 fra mig af. Havde en dejlig fornemmelse i kroppen efter at have set denne film!
Gravatar

#22 chronaden 17 år siden

enig, Bryce Dallas Howard må gerne lige flere eventyrfilm, hun har den "gnist" der til sådanne roller, både udseende og skuespil
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#23 pulse83 17 år siden

Virkelig speciel film, der lige skal ind og vende. Som de fleste Shyamalan-film kræves det at seeren er udstyret med en god portion fantasi. Personligt er jeg meget glad for Shyamalan's film, og denne er ingen undtagelse. Glimragende skuespil (igen, igen) fra specielt Giamatti. Supersmukt score af Newton-Howard og pragtfuldt filmet. 5/6 og skal helt sikkert ses igen.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#24 lyspunkt 17 år siden

Den værste gang pompøse gobbledigook jeg nogensinde har spildt min tid med :-(

0/6
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: