Timothy Dalton har fået et meget uretfærdigt ry som værende seriens værste James Bond. Sandheden er, at han gav serien et tiltrængt frisk pust og samtidigt var den mest trofaste filmudgave af den hemmelige britiske agent, der oprindeligt optrådte i Ian Flemings mere hårdkogte bøger. “The Living Daylights” er faktisk en af seriens bedste og mest konsistente kapitler, fyldt med formidabel action, flere af seriens bedste melodier, velskreven drama, romantik, teknisk spidsfindighed og gode skuespillerpræstationer over hele linien. AV-præsentationen er virkelig god, og ekstramaterialet er fornemt. Køb denne dvd uanset hvilke fordomme, du end måtte have.

James Bond vender tilbage i ”Licence to Kill”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 dolphinfriendly 17 år siden

Klart min yndlings Bond film - Dalton var efter min mening den bedste Bond.

6/6.

Gravatar

#2 BN 17 år siden

#1:

Fuldstændig enig!

også topkarakter herfra: 6 stjerner
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 MikkelHJ 17 år siden

Den er sandelig den bedste af de to, Timothy Dalton lavede, men jeg mener langt fra, at han var den bedste Bond. Ingen slår Sean.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 17 år siden

God Bond film. 7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 filmz-jaws 17 år siden

helt fin bondfilm,dalton er glimrende,det bedste er dog john barrys soundtrack til denne bond film.
4/6
Gravatar

#6 pulse83 17 år siden

En af de absolut bedre Bond-film. Fed action, godt skuespil, troværdige karakterer, en Bond der ikke horer til højre og venstre og uden en rablende skurk der higer efter verdensherredømme. Herligt forfriskende! 5/6

Rigtigt flot billed. Hverken mere eller mindre. 5/6

Godt lydspor med god spredning og flot bund. 5/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#7 kasper.jen 16 år siden

Fantastisk Bond film! Den er millimeter fra 6/6. Titelmelodien og åbningssekvensen er en af seriens bedste, samtidig med at den indeolder den fedeste Bond-bil.

Skriv ny kommentar: