Rollen som den unge Santiago Muñes spilles af Kuno Becker og han spiller sin karikerede rolle uden at vise strejf af alt det interessante, som en from rags to riches-film kunne indeholde. Ikke en eneste af de skuespillere der medvirker, rejser sig én eneste gang fra naivitetens hængedynd og glansbilledet krakelerer aldrig. Det er ærgerligt at man i så stort anlagt en film som “Mål!” har valgt at lave en komplet ligegyldig reklamefilm for et produkt. Det kan heldigvis nå at rettes endnu, da der efter planen skulle følge yderligere to film om fodboldtalentet Santiago Muñez. I den næste film skal han til Real Madrid, og mon så ikke Zidane og Beckham får nogle fremtrædende roller der? Det hele skal så rundes af med den store finale i Tyskland i 2006, hvor Santiago skal hjælpe det mexicanske hold til sejr ved verdensmesterskaberne. Skaden er naturligvis allerede sket, men forhåbentlig kommer der en lidt mere vedkommende film næste gang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Koenig 18 år siden

2/6 er ufortjent. det er en ganske underholdende film, og alle os rigtige fodboldfans får virkelig noget for pengene... kan anbefales til alle fodbold fans! Jeg giver den 5/6
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#2 filmz-darthfrede 18 år siden

Fodbold... Jeg forstår ikke hvorfor alle de mænd skal rende rundt efter én boldt... Hvorfor får de ikke bare én hver?...

;-)

Ej... Jeg er sgu ikke den store fodbold-fan, så dette bliver nok en film jeg springer over (og sparer pengene til en billet til "The Aristocrats")
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#3 Hal60 18 år siden

Fodbold har heller aldrig interesseret mig. Har set én fodbold kamp i hele mit liv, og har just ikke planer om at se flere - så tvivler på jeg skal se denne film...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#4 dome 18 år siden

Synes fodbold er sjovt nok at spille, men synes det er lidt stener at sidde og kigge på i fjernsynet, så jeg kan ikke forestille mig at det skulle være en film jeg vil gå ind i biografmørket for at se.
Yes sirs!
Gravatar

#5 filmz-malua 18 år siden

En rigtig go film, den er bare nogen gange lidt for opsat, så den ikke virker troværdig.
Gravatar

#6 mini_jette 17 år siden

Hmm, 2/6 virker en anelse strengt..! På den anden side synes jeg også anmelderen har fat i en hel del rigtige ting her... Mål! er karikerert og forudseelig! Men for pokker, jeg var underholdt... Og hvornår her nogen sidst set en sportsfilm, der IKKE var forudsigelig..?

nej vel?

Den er om ikke andet et godt forsøg på at lave en troværdig fodboldfilm, der med garanti vil begejstre fodboldfans, såfremt de ikke ejer kritisk sans.

Jeg stiller mig hermed under fanen af (moderate) fodboldfans, der ikke ejer kritisk sans..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#7 filmz-vESTERGAARD-_- 16 år siden

GOAL! er en film så fik mig helt frem i stolen , jeg blev så indspireret af den . Jeg er en god fodbold spiller for at selv skulle sige det... :') Jeg elsker filmen og håber i den grad at der kommer en 3'er .. Men altså det er jo Smag og behag .. God Fornøjelse med filmen til alle dem så er blevet indspireret som mig <3 længe leve fodbolden
Gravatar

#8 filmz-vESTERGAARD-_- 16 år siden

DEN ER KRAFTEDENME TYND DEN KLAPHAT DER HAR SKREVET "SIN VERSION" AF FILMEN DU BURDE IKKE KOMME LANGT DIN KUJON !
Gravatar

#9 filmz-Kadann 16 år siden

#8 -

Valium er din ven.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#10 filmz-Liou 16 år siden

Filmen er nok for rosenrød til min smag men nogen dårlig film er det ikke. jeg ville nok selv have givet den 3 ud af 6.

Skriv ny kommentar: