Hollywood serverer os for endnu en computerspilfilmatisering, der er omtrent lige så forglemmelig som dens mange artsfæller. Uinspireret skuespil, endimensionale karakterer og et rodet plot tvinger hurtigt “Max Payne” i glemmebogen. Udgivelsens AV-præsentation er en blandet godtepose. Billedsiden skuffer dybt, men lydsporet er fantastisk. Ekstramaterialet er også udmærket, så filmens tilhængere kan med god samvittighed købe skiven, mens alle andre bør holde sig væk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bobby Singer 15 år siden

Jeg vidste ikke at de snakkede spansk i "Max Payne". ;)
Idjit
Gravatar

#2 cansi 15 år siden

Jeg synes at anmelderen glemmer en ting. Og det er nemlig Nelly Furtado og hendes præstation. Det var ren og skær tortur at se hende i de små 2-3 min hun er med. Damn glemmer det aldrig.

Ellers var filmen virkelig noget rod. Men jeg elskede flashback scenen, der syntes jeg at Marky Mark virkelig viser sit talent for skuesspil
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

Billede 1
Mark Wahlberg er ved og være en anerkendt herre, men det er bare ikke hans skuespil der menes...
Mark Wahlberg look guys, guys I am not that person anymore

Guy with Gun Aww come on Marky Mark sing Good Vibrations for us please...


Billede 2
Ajjj altså jeg har knækket en negl

Billede 3
Mark Wahlberg henter sine feriebilleder

Billede 4
En mand ser rødt... hvorefter han tager på arbejde
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Bohemian 15 år siden

Blev virkelig overrasket over hvor kedelig den film er.
Free in serenity.
Gravatar

#5 cansi 15 år siden

hahahahaha oh Elwood, du er bare gud til det der.

Billede 3
Mark Wahlberg henter sine feriebilleder - hehehe
Gravatar

#6 The Insider 15 år siden

#2, hold da fest, havde helt overset, at det var hende! Sjovt! :-)

#1, huh?
War. War never changes.
Gravatar

#7 chandler75 15 år siden

#6 Sproget stod som spansk under filmen - det er rettet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 The Insider 15 år siden

#7, ah, comprende! :-)

#3, hehe, som cansi også siger, så er især #3 spot on!
War. War never changes.
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Tak tak, 8-)

nåja og for lige og være on topic også med filmen, det skal jo ik være nogen hemmelighed, at jeg rent faktisk havde glædet mig til og se den her film, da jeg er stor fan af spillene og Sam Lake's historie i spillene, og havde håbet på de ku skabe noget der var tro mod hans vision.

Men da jeg så den her film, sku jeg konstant sidde og minde mig om at det altså var Max Payne the Movie jeg sad og så.

Mark Wahlberg har den sorte læderjakke tjek, vi har lidt navne genkendelse fra spillene af Jim Bravura, som så godt nok er blevet sort heri, og alt alt for flink.

Mona Sax er med, men bruges slet ikke rigtig, for satan hvor var hun en ligegyldig karakter heri for mig.

Og den fantastiske humor glippede også

Fra spillet af Max Payne Voice Over

He had a baseball bat and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do.

Det ku ha været så godt, men ak.

I didn't like the way the movie started, but they had given me the best seat in the house: front row center.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 filmzkim 15 år siden

#5
Undskyld, men det har du absolut ikke ret i.

Skriv ny kommentar: