Hvis man er i humør til en voldsom splatterfilm, er der langt værre film, man kan investere i, end “The Midnight Meat Train”. Den er enormt flot, velspillet og til tider tilpas skrækindjagende, men også ujævn og ordinær. Man kommer aldrig rigtig til at holde af historiens fåtallige helte, og slutningen er simpelthen forfærdelig. Udgivelsens mangelfulde ekstramateriale gør den ikke ligefrem til et tillokkende køb, men skivens udmærkede transfer og suveræne lydspor gør til gengæld dvd’en oplagt at leje, hvis man altså er nysgerrig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kruse 14 år siden

Jeg stod af med at læse anmeldelsen her:

Eli Roths "Hostel"-film havde i det mindste karismatiske karakterer og en ironisk distance til volden, som gjorde dem ganske underholdende


Hostel er det argeste lort jeg har set. Karismatiske karakterer? Nej. De var virkelig dumme at høre på, spillede elendigt og så havde jeg på ingen måde sympati med dem. Selv om at jeg ikke kan lide Saw-efterfølgerne, så vil jeg til hver en tid hellere se en af dem, end jeg gense Hostel. Johan...tsk tsk tsk.....Hvad tænker du på ;)

Nåh, det var egentlig en lidt off topic svada, da jeg ikke har set "The Midnight Meat Train" og på nogen måde kan udtale mig om den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 HonoDelLoce 14 år siden

#1

Men der var et par gode bryster i Hostel !

Det er ærlig talt alt hvad jeg husker af den film.. Og så noget med et tog til sidst, vidst nok .. That's all..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

#2: Det er faktisk rigtigt! Så havde den alligevel et par gode kvaliteter....store kvaliteter :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 elwood 14 år siden

Ugens gæste anmelder Peter Lundin
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 wimmie 14 år siden

Hehe...ja, hostel var bestemt ikke noget at råbe hurra for - Midnight meat train er langt bedre synes jeg. den overraskede faktisk gange positivt...ikke et mesterværk af en gyser men ganske effektiv.
Er dog stadig lidt ambivalent ang. slutningen...

4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 kasperfmn 14 år siden

Fin film, kan bestemt anbefales, også selvom jeg ikke deler Johans mening om Vinnie Jones' stemme. Syntes nu han var fremragende som gennemført psykopat i "The Condemned", britisk accent eller ej.
Gravatar

#7 misuma 14 år siden

Overraskende karakter. For mig var filmens slutning et ødelæggende slag.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8 Mhmaha 14 år siden

Synes filmen var ganske underholdende. Slutningen var.. tjaa.. langt ude, men ikke noget der kunne ødelægge resten af filmen for mig i hvert fald!

Det er bestemt ikke en af de dårligste film jeg har set! *host* Transformers 2 *host* /facepalm
Gravatar

#9 KayOzz 14 år siden

Jeg blev positivt overrasket af The Midnight Meat Train. Hele mysteriet omkring Vinnie Jones´rolle er utrolig vellykket. Man ved han gør det for en grund, men ikke hvilken grund. Og slutningen er jo genial. Tror sgu ikke der var nogen der så den komme.. Så jeg vil give den 5/6..
Gravatar

#10 Highland Park 14 år siden

Apropos "den suveræne AV-præsentation":
Den danske udgivelse er i forkert billedformat (akkurat som det var tilfældet med "The Descent", anmeldt her på Filmz af The Insider). Filmens korrekte aspect ratio er 1:2,35. Derudover tyder det på, at der er tale om biografudgaven (som hverken Barker eller Kitamura er tilfredse med) frem for den "Director's Cut", som ellers dominerer markedet:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid...
Sidstnævnte mistanke skal dog lige bekræftes først, og da jeg ikke har filmen (og heller ikke har set den) kan jeg ikke sammenligne med beskrivelser af "Director's Cut".
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: