Det virker meget barskt at skulle sætte en karakter på så personlig en film, men en karakter skal den selvfølgelig have. Når man kommer ud af biografen er det hverken i højt humør eller dyb sorg. Ej heller vender man sig om for at købe en ny billet til næste forevisning. Det er heller ikke filmens intention. Derimod bliver man siddende i mørket lige til rulleteksterne slutter og lader filmens stemning hænge i salen lidt endnu. En stemning som kun fuldendte film efterlader.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 maniac 19 år siden

Lyder spændende. Søren Fauli er åbenbart vokset lidt siden Polle Fiction :)
Gravatar

#2 JannikAnd 19 år siden

God anmeldelse, Bo. Jeg havde på forhånd haft en lyst til at se denne film - på trods af min meget negative opfattelse af Søren Fauli - men nu er det da sikkert, at jeg vil opleve den.
Gravatar

#3 filmz-Trenox 19 år siden

jeg kan til gengæld ikke høre navnet "Søren Fauli" uden at få kvalme..
Gravatar

#4 filmz-Kadann 19 år siden

#3 -

Søren Fauli!
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5 filmz-Randy Savage 19 år siden

SØren FAULI!
Gravatar

#6 JannikAnd 19 år siden

SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI SØREN FAULI
Gravatar

#7 hundeboll 19 år siden

#6 jannikand:
Yes..... Jeg tror vi fik den :)
Do it doggie style - Hunn
Gravatar

#8 filmz-Trenox 19 år siden

okay jeg har det skidt nu :)

hader bare hans vamle pågående wannabee-sjove reklamer.. men det er sikkert nogen der synes at den slags er vældi' spass.
Gravatar

#9 DjBeau 19 år siden

Jeg kan egentlig godt lide Søren Fauli. Jeg synes fx Toms reklamerne er ret skægge. Jeg blev dog lidt sur på ham, dengang han gik imod tv-snobberi og udtalte, at han synes TV-Danmark var godt TV. Jeg hader godt nok den kanal. Og det var lige under Big Brother bølgen :-(

#1 Ja, Polle Fiction er måske blandt de 10 dårligste film, jeg nogensinde har set. Føj!
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#10 filmz-Trenox 19 år siden

#9 han blev også interviewet under et bigbrother program hvor han udtalte at han mente at bigbrother var et intelligent psykologisk program og generelt roste hele konceptet og deltagerne til skyerne.. bagefter viste de så lige den fulde trailer til Grev Axel som tak... *bræk*

Skriv ny kommentar: