Det er en rigtig flot udgivelse som SF-Film har sammensat til “Minority Report”. Filmen er absolut seværdig, og den tekniske side er i orden, på nær et enkelt lille surt opstød over det lidt grynede transfer. Ekstra materialet er acceptabelt, og det hele giver tilsammen en udgivelse der bestemt er værd at bruge penge på.

Klik [url=articles-view.php?id=217]her[/url] for at læse mere om hjernen bag “Minority Report”, Philip K. Dick, i Ugens filmz.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz--Zion- 21 år siden

en anden ting også..

John får en rød kugle.. altså.. det er et planlagt mord..
der er da ikke meget planlægning i at se en masse billeder og så wh00pe ham ud af vinduet?! ;))

well.. jeg synes alligevel det er den ultimativt seje film.. :DD så den i biffen 2 gange og købte den sekundet den kom i butikkerne.. ;))
Gravatar

#12 azathoth 21 år siden

#11: Det er så godt nok en brun kugle... brun er planlagt, og rød er affektmord... nå men!!

Du skal tænke mere overordnet på det... tænk conspiracy... mordet er planlagt, men ikke af John, han er bare den der udfører mordet... mordet er planlagt af den person der står bag at gemme de Minority Reports, og som John kom lidt for tæt på at finde ud af!

__________________________________________
If you only knew the power of The Dark Side!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#13 trekster 21 år siden

#4: Exatly.

[url="http://www.filmz.dk/forum-item.php?id=1093"]http://www.filmz.dk/forum-item.php?id=1093[/url]

Max kranke forklaringer fra Vassago og jeg selv. ;-))

___________________________________________________
The truth is usually just an excuse for a lack of imagination
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#14 filmz--Zion- 21 år siden

#12: nåja.. så brun.. ;)

og thanx for clearing that up.. conspiracy ting. :D
Gravatar

#15 Guts 21 år siden

Personligt sysnes jeg denne film er for svedig!!!
Helt sikkert!! En rigtig "tænker"!!

Én ting jeg synes der mangler er, man mangler lidt opklaring/forklaring af sønnens forsvinden!!

Er det bare mig...Eller??!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#16 filmz-Aalihay 21 år siden

hey det er bare den bedste film jeg nogensind har set
hej
Gravatar

#17 Skobbolop 21 år siden

________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#18 filmz-Ghidora 21 år siden

Rigtig Rigtig fed film... ville nok give den 6.. i film men ellers er jeg ret enig!!!
(>^^)>
Gravatar

#19 region 2 killer 19 år siden

Denne film er jo en kopi af The Fugitive med Harrison Ford, indpakket i Science fiction.
Især det med Sydow, som "den eneste person han kan stole på”, og så alligevel den vildt "overraskende" skurk, synes jeg er rystende uoriginalt.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#20 Spanner 19 år siden

Jeg var vild med scenen hvor Dr. Kimble fik fjernet sine øjne for at gemme sig fra den en-armede mand.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: