De færreste komedier kan krydse tærsklen mellem “god” og “middelmådig” med en så rodet historie og så endimensionale karakterer på slæb som “Nat på museet 2”. Men der er så mange muntre øjeblikke og glædelige optrædener af flere af Hollywoods morsomste dynamoer, at man forhekses af filmens charme. Den er langtfra fantastisk, men i disse kolde vintermåneder er dens smittende lune velkommen. Farcens fans bør ikke tøve med at erhverve den på Blu-ray – den ser fantastisk ud, den lyder næsten lige så godt, og ekstramaterialet er velproduceret og vedkommende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Åkepool 14 år siden

Jeg synes filmen var en kæmpe skuffelse, der slet ikke kunne leve op til den første. Jeg havde svært ved at finde noget at grine af og trak vel højst på smilebåndet en håndfuld gange.

Amy Adams gjorde dog en fin indsats.

2/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

jeg blev også rigtig skuffet, men denne her var tydelig mere til børn end den første, hvis der kommer en 3er må den gerne være mere (hva skal jeg sige) som den første?

men det er en rigtgi go film for børn, men den fangede mio ikke rigtig med dens så billige humor 3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 filmkorn.dk 14 år siden

4 stjerner til filmen? What?!

Jeg begynder at have svært ved at tage anmeldelserne seriøst her på filmz.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#4 Michael Andersen 14 år siden

#3 Synes du ikke at anmelderen argumenterer for 4 stjerner? Eller er det bare fordi du har en anden smag?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 chandler75 14 år siden

# 3 Syntes du ikke lige, de var for artsy fartsy? jf. http://filmz.dk/forum/artikler/00-ernes-25-bedste-... - Jeg synes listen er blevet for artsi fartsi i mine øjne... (#8) Jeg synes listen er for artsi fartsi. (#35)

Hvad vil du så kalde det, når en mainstream underholdningsfilm får 4 stjerner? ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: