Der er efterhånden noget traditionsbundet over julen, der ikke når de selvsamme højder, hvis ikke det var for muligheden for at tilbringe en lille halvanden time i dagene op til den frydefulde juletid i selskab med Tim Burtons “The Nightmare Before Christmas”. Det er en tradition, der bør høre sig til, og det er derfor kun en berigelse, at instruktørens fabelagtige og aldrende animationsfilm nu står for udgivelse på endnu et medium.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 15 år siden

#5, Så det er ikke mest til jeres egen fornøjelses skyld at i har investeret i bedre udstyr? Og nu ville jeg egentligt mene at et blu-ray drev ville være en ret vigtig faktor ved en HD-anmeldelse. Så er det da ærgeligt hvis finanserne ikke lige rækker til det. ;)

Naturligvis er det mest for min egen skyld, men Filmz har da afgjort også været en faktor. Jeg vil jo gerne være med til at promovere det format, som på bedst mulig facon præsenterer de film, jeg kan lide. Og ja, det er ærgerligt med finanserne :-) Glæder mig til at få drevet af dig næste år!
War. War never changes.
Gravatar

#12 Bony 15 år siden

#11 - Jeg vil også være anmelder her på Filmz. Jeg trænger til nyt udstyr. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 The Insider 15 år siden

#7, alle dem, der poserer i vores nyheder, man! ;-)

#12, hvis du køber mig et Blu-ray-drev, så skal jeg nok give dig et tilskud på dit næste HDMI-kabel!
War. War never changes.
Gravatar

#14 evermind 15 år siden

#12

Jeg trænger til nyt udstyr. :D


Hvis du er på julegave med Jørn Ege, ved man jo aldrig ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 Bony 15 år siden

#14 - Da jeg sad og skrev ovenstående indlæg rettede jeg først et par gange, da jeg godt kunne se at den lå lige til højrebenet. Men da jeg indsendte den troede jeg sgu alligevel at jeg havde lavet den så sober, at den ville blive gået forbi. Men ak nej. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16 Highland Park 15 år siden

#14: Ja, han har jo allerede givet bony opskriften på, hvordan man laver kuglerne større (og mere velsmagende) ved hjælp af havregryn (hvad bony efterfølgende har delt med os her på forummet), så mon ikke han kan hjælpe med resten af udstyret? :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 evermind 15 år siden

HAHAHA!! :D

Sorry for OT, men fik lige årets julegrin dér!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18 evermind 15 år siden

#15
Dude, vi er "det sagde hun også i går"-generationen. Der var ingen vej uden om den. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 filmz-vassago 15 år siden

Hvis man skal have noget ud af poste billeder, f.eks et sammenligningsgrundlag, så skal de jo uploades i et nærmest tabsfrit format, og ikke mindste grabbes af noget software der også gør det rigtig - ellers går pointen vel lidt af det? Det samme med størrelser. Nu kan jeg se at dem der ligger på Cinefil er i 1024 x 576, hvor dem fra "Taken" endda er med bjælker, det er vel næppe opløsningen på disken? Så er det vel nærmest bare et standard billede, og så er det vel et fedt hvad man vælger af kildemateriale til en billeddækning...

Så når man siger: "Der er det en fornøjelse at klikke sig ind på billederne og se den reelle forskel." Hvad er det så for en forskel du kan se, og på hvad?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#20 Bony 15 år siden

#16-18 - Hahaha, funny guys.. :)

#19 -
Hvad er det så for en forskel du kan se, og på hvad?


Cinefils HD-billeder kontra jeres ældre Disney pressefotos.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: