Efter de første ti minutter har man fået nok af fed kvinde/tynd mand komikken, og man sidder i stilhed og venter på at filmen skal slutte. “Norbit” er så horribelt ringe, at ethvert håb om, at der vil dukke et eller andet op hen ad vejen, som gør filmen værd at se, udslukkes efterhånden som tæerne krummes igen og igen og man har bidt sine negle ned til rødderne i desperation over elendighederne oppe på lærredet.

Det grundlæggende problem i “Norbit” ud over et forfærdeligt cast, dårlig skuespil, intetsigende manuskript og fraværende instruktion er at alt, uden undtagelse, er set før – og set blive gjort så meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 chandler75 17 år siden

# 10 Jeg syntes heller ikke det var sjovt dengang... :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 filmz-vassago 17 år siden

#11: Nej, jeg var lige ved at brække tæerne af at krumme dem så meget sammen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 inflector 17 år siden

#11 well nu var tiden en anden og jeg kunne skam godt grine lidt af det de første par gange man så det, men ja det blev endog meget anstrengende til sidst..
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 chandler75 17 år siden

Så kunne jeg bedre lide Peter Larsen som ham tjeneren (Frandsen?) med fedthåret.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 inflector 17 år siden

#14 ja klart :)

Det bedste han har lavet var nu det med Tamil sagen, jeg husker det i hvert fald som værende ganske morsomt, men det er jo efterhånden også ved at være nogle år siden.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#16 chandler75 17 år siden

Er det ikke lang tid siden man har set/hørt noget til ham? Han optræder måske på teatret, men det er ikke der jeg går mest...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 inflector 17 år siden

Jo har heller ikke set ham i meget længe, men jeg kommer heller ikke så meget i teatret.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 macel 17 år siden

Man kan jo ikke blive i det samme spor, og tro at det kan blive ved med at være sjovt.Den er nok lidt diskreminerende, vil jeg sige.
Gravatar

#19 filmz-kk84 17 år siden

Tynd historie..
Tyndt skuespil..
Troede den var sjovere, så blev ret skuffet over Norbit..
Det ikke sådan man er ved at falde ned at stolen af grin..
Man ved næsten på forhånd hva der skal ske i filmen..
Alligevel er den ikk den dårligste film man har set derfor er jeg ret sød når jeg giver den 3stjerner!!
Husk at se Tmnt den 30. Marts!!
Animation som aldrig før og mange forskellige kameravinkler der gør at man føler sig som den 5 turtle når man sidder inde i mørket..
Se den før din nabo! ;)
Gravatar

#20 Yoda 17 år siden

#19

Hvad med at holde reklamationen af TMNT til de relevante tråde!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: