Efter de første ti minutter har man fået nok af fed kvinde/tynd mand komikken, og man sidder i stilhed og venter på at filmen skal slutte. “Norbit” er så horribelt ringe, at ethvert håb om, at der vil dukke et eller andet op hen ad vejen, som gør filmen værd at se, udslukkes efterhånden som tæerne krummes igen og igen og man har bidt sine negle ned til rødderne i desperation over elendighederne oppe på lærredet.

Det grundlæggende problem i “Norbit” ud over et forfærdeligt cast, dårlig skuespil, intetsigende manuskript og fraværende instruktion er at alt, uden undtagelse, er set før – og set blive gjort så meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 jessup 17 år siden

#20 jeg håber du kommer med en killer anmeldelse når filmen får 2-3 stjerner her på Filmz - hvis det er Karduffo der anmelderne får den nok 1 stjerne:)
This is just until June
Gravatar

#22 filmz-gustav12 17 år siden

Det er en sjove film og jeg elsker Eddie og den fd dame er så sjov at jeg næsten kastede op
Gravatar

#23 Bohemian 17 år siden

Kastede op?... Alligevel lidt ekstremt.
Free in serenity.
Gravatar

#24 Syndrome 17 år siden

Tror alligevel aldrig jeg får taget mig sammen til at se denne film.. har egentligt heller ikke lyst :P
danielbloch.dk
Gravatar

#25 Bony 17 år siden

Hvad er det lige der sker med Eddie Murphy og fede mennesker? Det er jo lige til briksen..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: