Efter de første ti minutter har man fået nok af fed kvinde/tynd mand komikken, og man sidder i stilhed og venter på at filmen skal slutte. “Norbit” er så horribelt ringe, at ethvert håb om, at der vil dukke et eller andet op hen ad vejen, som gør filmen værd at se, udslukkes efterhånden som tæerne krummes igen og igen og man har bidt sine negle ned til rødderne i desperation over elendighederne oppe på lærredet.

Det grundlæggende problem i “Norbit” ud over et forfærdeligt cast, dårlig skuespil, intetsigende manuskript og fraværende instruktion er at alt, uden undtagelse, er set før – og set blive gjort så meget bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-politistav 17 år siden

Selv de trailers i fjernsynet fremkalder kvalme. Så føler virkelig med anmelderen af denne film ! ! !
Gravatar

#2 filmz-Bartman 17 år siden

Har nu ik set filmen selv, men ku godt forstille mig at denne anmeldelse er meget passende!
Gravatar

#3 Patriarch 17 år siden

Men ellers var den meget god?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 Slettet Bruger [796741002] 17 år siden

Hæhæhæhæhæ. Ser jeg overrasket ud over anmeldelsen? :-)
Gravatar

#5 filmz-casper21021989 17 år siden

skal så meget se den her film :D

skide på anmeldelsen, i´ve gotta see it :D
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 17 år siden

Den får da en god anmeldelse i BT:

http://www.bt.dk/article/20070316/UNDERHOLDNING01/...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 jensen123 17 år siden

Nutty professor filmene er for fede!! Så spørgsmålet er bare om det er eddie murphy eller filmen, anmelderen har problemer med, for hvis det er eddie murphy så skal jeg helt klart se filmen...
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 17 år siden

#7 Lad mig gætte ... du syntes også Big Momma-filmene var for fede?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 jessup 17 år siden

det er sjovt der hvor de prutter - det er sjovt fordi de også gør det i Blazing Saddles.
This is just until June
Gravatar

#10 inflector 17 år siden

Den har fået dårlige anmeldelser over hele linjen. Mænd klædt ud som kvinder er sjældent sjovt og mænd klædt ud som fede kvinder, har ikke været sjovt siden Peter Larsen gjorde det for 15 år siden...
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: