Mændene i Nynnes liv spilles af Lars Kaalund, Claes Bang, Jimmy Jørgensen og Ole Lemmeke. De er alle perfekte statister i singlekvindens liv, og skaber sammen med Mille Dinesen og veninderne, der spilles af Stine Stengade og Mette Agnete Horn, det perfekte sammenspil, der får fortællingen til at gå op i en højere enhed. “Nynne” er en vidunderlig film, der balancerer mellem det melankolske og det skingrende skøre. Den kan bestemt anbefales alle kvinder i den giftemodne alder, og mændene er der også plads til – hvis de altså tør.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 vapor 18 år siden

#40 Jeg tror ikke at der var nogen som ville give dig skylden for det muderkasting der har været i tråden her.

Jeg inderømmer gerne at jeg har lidt forudtaget antipati imod smarte tøse film. :)
Gravatar

#42 MikkelHJ 18 år siden

Jeg indrømmer gerne, at jeg er dybt forudindtaget, hvad angår denne film, men jeg glæder mig da til at få be- eller afkræftet mine fordomme om et par år, når den kommer i fjernsynet.

Det er en af grundene til, at jeg savner Bogart. Jeg ville så gerne høre, hvad Ole Michelsen ville sige om Nynne.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#43 davenport 18 år siden

Han ville sige noget smart, der satte den på plads!
"Nynne er en af den slags film, som enhver moden kvinde vil arbejde på at slæbe sin bedre halvdel ind at se. Det vil skabe et anderledes hjemmemiljø, og manden skal muligvis selv koge sine æg næste morgen.."
Eller noget i den retning ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44 filmz-lbw 18 år siden

Jeg tilslutter mig #40. Udemærket anmeldelse. Nok ikke lige min boldgade, men what the hell. Min kæreste var glad for filmen, så om ikke andet, kan man jo overveje at invitere kæreste/veninde i biffen, købe den på DVD eller lign. Rådet i #38 er heller ikke dårligt.

Denne tråd minder mig om, at jeg savner en "trådet diskussion" uendelig meget her på sitet...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#45 chandler75 18 år siden

"trådet diskussion"?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#46 filmz-pelleh 18 år siden

Tjah, i har alle på hver jeres måde bevist min påstand - nogen bevidst, andre ikke bevidst..

davenport, jeg har været her over et år næsten til dagligt, mener selv det gør mig kvalificeret nok til at danne mig et indtryk. ;-)
Gravatar

#47 filmz-lbw 18 år siden

#45 Det har sikkert været oppe og vende mange gange, men jeg tænker på muligheden for at kommentere på andre indlæg (dvs. med indrykning).

F.eks. at man kunne bruge det lille +/- ikon i titlen på hvert indlæg til at folde visse under-diskussioner sammen. Tit kører folk jo ud at en tangent, der ingen relation har til emnet (f.eks. mit eget indlæg her).

Der er sikkert et smartere ord for det jeg prøver at skitsere ... ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#48 filmz-Kadann 18 år siden

#47 -

Personligt mener jeg at det er en skidt idé. Jeg synes at denne facon er mere overskuelig, men umiddelbart er jeg så også interesseret i at læse alle indlæg. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#49 filmz-lbw 18 år siden

#48 Jeg tror, at man kan kombinere det på en eller anden smart måde.

F.eks. hvis der nu var et profilvalg, der hed "Luk alle underdiskussioner som standard", så kunne man læse første indlæg og grave videre, hvis man ønsker det. Du ville jo så nok vælge det modsatte af mig... :D

I "Skriv din mening" feltet kunne man have en angivelse af, om det var et konkret svar på et tidligere indlæg (hvilket ville afføde en "under-diskussion").
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#50 weebs 18 år siden

Var med kæresten inde og se Nynne i aftes, og jeg må sige....den var go..så Nynne - du får en stor 3-tal af mig!(skal siges med en dyb afroamerikansk kvinde accent)

3/6
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport

Skriv ny kommentar: