“Olsen-banden på spanden” har sine momenter, og Ghita Nørby er en fornøjelse i en af filmens væsentligste biroller, men seriens andet kapitel er alt, alt for lang, rodet og ufokuseret. AV-præsentationen er udmærket, men den burde have været bedre, og manglen på ekstramateriale er mildest talt begrædelig. Fans kan med nogenlunde god samvittighed købe denne og seriens andre dele på Blu-ray, velvidende at investeringen kun kræver 100 kroner. Men alle andre bør i hvert fald leje udgivelserne, før de køber dem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lars.dk 13 år siden

1/6

Så den her den anden dag og hold da op den er ringe. Helt klart den værste film i serien. Dog er den første heller ikke god.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#2 BN 13 år siden

Megan fox (1) skrev:
1/6

Så den her den anden dag og hold da op den er ringe. Helt klart den værste film i serien. Dog er den første heller ikke god.


Kun 1/6? Det må jeg nok sige! Jeg har nu aldrig set en Olsen-banden-film, der lå under 3/6 eller 5/10 (altså middelmådig). Alene tilstedeværelsen af det berømte trekløver gør hver film seværdig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 MortenFriis 13 år siden

Er enig i at det ikke er en af de bedste Olsen Banden film, pga. det lidt rodede plot. Preben Kaas er dog helt forygende og alle scenerne med ham gør filmen værd at se.
Gravatar

#4 MOVIE1000 13 år siden

Jeg skal lige være helt med er billederne kniv skarpe?? altså fra en skala fra 0-10 ligger den på??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 IK 13 år siden

Det bliver spændende at se hvilken eller hvilke Olsen Banden formår at få 6/6.
Gravatar

#6 MOVIE1000 13 år siden

#5 den der kommer tættest på er nok Olsen Banden ser rødt
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 mar16 13 år siden

6
personligt mener jeg at Ser Rødt, I Jylland og På Sporet er de bedste. Sidste Stik er nok den dårligste.
Gravatar

#8 MOVIE1000 13 år siden

#7 Mine yndlings er nok I Jylland, Ser rødt, Der uda, og så nr 10 kan ikke huske titlen, mens de værste er nok På Spanden, Nr 4, nr 11, mens resten er fine nok :) Men det er ikke sådan at jeg hader nogle bestemte Olsen Banden film, der er jo bare nogle der er bedre end andre, men helt klart nogle af de bedste film fra dansk filmhistorie.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 13 år siden

Den første og den sidste er de værste... så er der et par middelmådige hist og pist og ellers en god sjat ganske fine. Men ja, det er nok Ser Rødt og I Jylland der er de bedste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: