“Pistoleros” er blot én af de efterhånden utallige billige og uambitiøse gangsterfilm herhjemme, der forsøger at slå plat på Guy Ritchie og Quentin Tarantinos repertoirer. Skuespillerne er veloplagte, men man har set det hele før, og filmen er ludfattig på overraskelser og ordentlige jokes – to af genrens ellers største varemærker. Udgivelsens AV-præsentation er middelmådig, mens ekstramaterialet er nogenlunde. Det ændrer dog ikke på, at dette formentlig udelukkende er en udgivelse, som filmmagernes venner og familiemedlemmer vil sætte pris på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ash 15 år siden

En meget ligegyldig film, der er hurtigere glemt end den er set! Det bør ikke overraske nogen, at den er så dårlig, når man ser hvad Shaky eller har hamret sammen.
"Nattens Engel" er måske kult, men stadig en amatøragtig vampyrfilm.
"One Hell Of A Christmas" er simpelthen noget af det værste man kan se.

Men Pistoleros får 2/6 herfra...
Gravatar

#2 lasse78 15 år siden

Havde håbet på at han var kommet lidt på rette spor efter, "One Hell Of A Christmas" :(

http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#3 evermind 15 år siden

#2
Jeg tror aldrig, der har været noget som helst "ret" ved det spor, Shaky Gonzales kører på. Nattens Engel var ræddelig, det jeg har set af One Hell... tyder på mere ud af samme tangent, og nærværende anmeldelse af Pistoleros tyder ikke på, at der er rettet op på den filmiske dødskurs dennegang heller. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 filmz-Luxen 15 år siden

Tror aldrig jeg ville ha vidst den eksisterede hvis ikke den var her på filmz... sikke noget lort...
Hey Baby, wanna kill all humans?
Gravatar

#5 NightHawk 15 år siden

Gonzales er Danmarks svar på Uwe Boll...altså Uwe Boll på en dårlig dag.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 Ash 15 år siden

#5
Helt enig!

Skriv ny kommentar: