“Pulse” er en visuelt imponerende gyser, der besidder et par gode ideer og stemningsfulde øjeblikke. Men efter en forholdsvis lovende start, udvikler filmen sig hurtigt til en ensformig, kedelig og rodet affære, hvor man interesserer sig lige så lidt for de endimensionale karakterer som for historiens videre forløb. Filmens billedside præsenteres godt på dvd, men lydsporet er simpelthen elendigt og fuldstændig uacceptabelt. Ekstramateriale er der ikke noget af, og dermed ender udgivelsen med at være mere eller mindre værdiløs.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bohemian 17 år siden

Jeg syntes nu ellers ret godt om den, jeg ved ikke synes bare jeg blev ret godt revet med af den, hvilket ikke er noget jeg plejer at gøre med deene slags film.

Hvordan er den japanske udgave?

Vil faktisk gå så lamgt at give filmen 7/10
Free in serenity.
Gravatar

#2 mar16 17 år siden

ja, man må jo mene hvad man vil:)
Gravatar

#3 Bohemian 17 år siden

He he nemlig ; )
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-wetfox 17 år siden

Jeg vil se den, bare for at høre lydsporet :D
Gravatar

#5 thomas040 17 år siden

Jeg ville give den 3 ud af 6.... syntes den var jævnt underholdende.... og hun er jo meget køn hende hovedpersonen, som jeg faktisk også syntes spillede udmærket... var der ikke en scene hvor hun sad og græd foran en psykolog som ingenting forstod?
Failure is a zero out.
Gravatar

#6 Highland Park 17 år siden

#1: Kiyoshi Kurosawas 'Kairo' er, efter min mening, fantastisk - en af de mest skræmmende og uhyggelige film jeg nogensinde har set. En intelligent og rørende film, der slet ikke kan beskrives - må opleves :)
Hvis du kan lide den, kan jeg også kun varmt anbefale 'Cure' af samme instruktør. Kurosawa er en mester når det kommer til at male kryptiske stemninger af menneskelig isolation, psykisk forfald og tiltagende vanvid.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1656108119] 17 år siden

Jeg ville give den 1 eller 2 ud af 6. Synes den var spild af tid.
Gravatar

#8 duuk74 17 år siden

Synes ikke filmen var særlig god, men jeg kan egentlig godt lide temaet og pointerne i den.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#9 thomas040 17 år siden

kunne godt lide billederne, musikken og hende hovedrollen....
Failure is a zero out.
Gravatar

#10 erikjust 16 år siden

Endnu et bevis på at visse film skal forblive i deres japanske version og at amerikanerne skal stoppe med og prøve og efterligne de film og ta og finde på noget oginalt i stedet(as if)

Nå jeg tror jeg vil gå ud og lære rundetårn og danse polka, det er der vist større sansynlighed for end det at det andet sker.

Skriv ny kommentar: