Spændingsmomenter er der ikke mange af i “Quarantine”, som ellers forsøger at indskrive sig i en genre med netop det som speciale. Tværtimod bliver fjernbetjeningens spoleknap den uimodståelige fristelse i løbet af en film, hvor intet fungerer, og hvor de medvirkendes tilbagevendende dødsfald blot bliver en legesyg nedtælling til at få overstået dette rædselsfulde stileksperiment hurtigst muligt. En anden mulighed kunne være at fravælge filmen på forhånd. “Quarantine” er en lære i, hvordan film absolut ikke bør laves.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 chandler75 14 år siden

# 20 Den samlede karakter er 2, filmen får 1.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#22 keitel 14 år siden

Synes også det er en fremragende Gyser, og har en del gode chok effekter, og handlingen ja det er da ikke Oskar materialle, men det er da en ok handling, hele filmen har en fin Zombie steming, lidt "Dawn Of The Dead" stil, så jo hver sin smag men at give filmen 1 point er helt ved siden af. Synes normalt Kaduffo laver gode anmeldelser, men denne her er skudt ret meget ved siden af, mon ikke han har haft en dårlig dag.
4/6 ville jeg give.
Gravatar

#23 filmkorn.dk 14 år siden

Er det ikke en genindspilning af den franske [Rec]? Det synes jeg ikke nævnes nogen steder.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#24 filmz-Megan Fox 14 år siden

Synes godt nok filmen var noget lort. Så gav den 1 stjerne og det er kun fordi jeg ikke kunne give den minus.
Gravatar

#25 dyg 14 år siden

#23 - Er den franske [REC] så en genindspilning af den spanske [REC]? ;-) Originalen er efterhånden nævnt her i kommentarerne nogle gange.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 Mr.E 14 år siden

Håber ikke at dem der har læst anmeldelsen er skræmt væk fra at se de spanske original. Den er meget anbefalelsesværdig. Kunne være sjovt med en sammenligning her på sitet.
Gravatar

#27 lagoni 14 år siden

JuuL (19) skrev:
Jeg vil lige pointere at jeg ikke 'har mistet respekten for kaduffu' - blot noget af den ;). Efter en så useriøs anmeldelse som denne, vil jeg fremover holde lidt øje med hans anmeldelser. Hvis jeg fortsat oplever bavl som anmeldelsen af denne, vil jeg bare undgå Kaduffus anmeldelser. Længere er den ikke. Synes bare at det er en skam at en så useriøs anmeldelse er at finde på Filmz. Det hører til på Filmnet ;)


Jeg kan ikke helt se hvorfor anmeldelsen er noget bavl og useriøs? Han lader da til at fortælle hvad han synes ikke fungerer ved filmen (da han åbenbart ikke kan se noegt godt i den) og dermed hvorfor han synes den er dårlig, det er vel egentlig det man kan forvente af en anmelder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#28 misuma 14 år siden

Jeg forstår godt hvorfor hun er sur på første billede, for meget kaffegrums er aldrig en god ting.


Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#29 deathlikesilence 14 år siden

Er generelt enig med anmelder. Selvom jeg nok vil give den 2/6 (ikke at den bliver bedre af den grund hehe).

Masser af pontentiale i den... bliver bare aldrig udnyttet.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#30 filmz-RJ 14 år siden

Den er faktisk ret fed. Kan osse godt li at den er filmet lissom Cloverfield. Det er med til at gøre den extra scary. Syns i det hele taget det er en god ide hollywood har taget til sig. det med håndholdt kamera. Det gir lige det hele en extra realityoplevelse, if you know what I mean. Hyper fed film.
King Kong is not my grandpa

Skriv ny kommentar: