“Re-Animator” er en fortrinlig, unik lille guldklump, som formår at efterlade seeren stiv af både latterkramper og kuldegysninger. Mange har nok aldrig hørt om filmen, men dét faktum kan der hermed rettes op på via Another World Entertainments fænomenale 2-disc udgivelse. AV-præsentationen er virkelig god, ekstramaterialet er fremragende, og alligevel sælges dvd’en overalt til færre penge end mange langt kedeligere udgivelser. En af årets absolut bedste udgivelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 rendesten 16 år siden

ah nice, hvor kan man købe den til billige penge??
Gravatar

#2 The Insider 16 år siden

Jeg har set den overalt til 100 dask :-) Det koster den vist også over nettet.
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Kadann 16 år siden

Fedt! Den skal jeg da ha'. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4 evermind 16 år siden

Hm, lurer lidt på, om jeg skal tage denne eller R1 Limited Edition, hvor der hører en laserpen med ... Bare for spas. :)

Er der nogen her, der ved om udgaverne ellers er identiske? Dvdcompare har vist endnu ikke noget på denne udgave ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

#4

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 evermind 16 år siden

#5
Tak for linket! :)

Jeg har vist misforstået et eller andet, for "laserpennen" viste sig at være en overstregningspen. Jeg havde fejlagtigt taget "highlighter pen" for at være en af de dérsens pegedimser med rødt lys.

Men lad det ligge, den er jo for spas alligevel. Jeg har seriøst lyst til at ofre de 20 kr. forsendelsen af den udgave koster hos axelmusic.com - også for den ekstra, 70 min. lange feature, der skulle være eksklusiv for den udgave.

Nam! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#4 - Den danske udgave fra AWE er identisk med den udgåede Millenium Edition fra Elite. Den nye, amerikanske udgave fra Anchor Bay har en ekstra, 70 minutter lang dokumentar (Re-animator: Ressurectus) og et andet transfer. I følge de anmeldelser, jeg har læst, så gentager den nye dokumentar dog meget af den information, der allerede findes i de gamle interviews, og der skulle heller ikke være den store forskel på kvaliteten af den gamle og nye overførsel.

Jeg har selv den gamle ME, men kunne godt finde på at købe den danske for at få tekster med. Hvad angår Anchor Bays udgave, så har jeg læst lidt forskelligt. Normalt plejer AB jo kun at have closed captions (af typen man skal bruge en dekoder for at vise), men nogle anmeldelser indikerer, at denne her har både engelske og spanske tekster.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#8 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#7 - Ad tekster på AB, så siger flertallet af anmeldelser, der dukker op på dvd-basen.dk, at der - som sædvanligt - kun er closed captions. Der skulle desuden være et par dvd-ROM features, bl.a. manuskriptet, som ikke findes på hverken ME eller den danske disk.

ME har til gengæld soundtracket isoleret som lydspor. Det findes dog ikke på den danske dvd.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#9 evermind 16 år siden

#7+8
Ach! :( Hvorfor skal man nu have en dekoder for at se undertekster? Hvordan fungerer det? Jeg ville jo gerne have Limited-udgaven, men vil også gerne have undertekster, da jeg efterhånden er en halvgammel, halvdøv herre ... (nåja, jeg skal ikke udelukke, at en daglig arbejdsgang blandt 200+ børn har spillet en rolle her)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 evermind 16 år siden

Hm, og så er der også DTS-lyd på Limited Edition ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: