Konklusionen på det hele er at Red Dragon så absolut er en film der er værd at tage ind og se. Selv for hærdede fans af bogen og Manhunter, vil der været lidt nyt at “sætte tænderne i” og for andre vil det være rigtig sjovt at se Hannibals oprindelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 commy 21 år siden

utrolig flot skuespil, det er sjældent man ser en film hvor alle skuespiller er så overbevisende, at man lever sig ind i filmen som var det realitet. Rating 5/6 er efter min mening godkendt!
Gravatar

#2 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

God anmeldelse af en god film. Jeg syntes Red Dragon er bedre end Manhunter, fordi den formidler bogens stemning bedre efter min opfattelse.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#3 Hasselguff 21 år siden

Jeg hælder stadig mest til Manhunter. Den mere rå og realistiske stil klæder historien bedre det nye opbud af Hollywood-gloss.

God anmeldelse aza - et kamera mindre og vi ville have været fuldstændig enige om filmens vurdering.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#4 DarkLight 21 år siden

Jeg synes som #1 at skuespillet var fantastisk. Stemning var som, som lovet, mere i retningen af Silence...
Faktisk vil jeg gå så langt som til at sige at Red Dragon er bedre en Silence...på en god dag
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-loonie 21 år siden

Jeg kan kun være enig i Aza´ rating. Jeg har ventet nogle dage på at se hvad der blev disket op af en anmeldelse og denne giver filmen det den fortjener. Supergod film, og en lettelse efter den lettere kiksede Hannibal.
_________________________________________
I may be wrong, but I doubt it
Gravatar

#6 filmz-Starscream 21 år siden

Har lige været inde og se filmen og jeg må sige at den var nået nær genial. Anthony Hopkins er simpelthen vild som Hannibal Lecter. Faktisk er alle filmens skuespillere gode, men Hopkins skilder sig klart ud.
Den er ikke klart bedre end "Hannibal", men den er dog en smule bedre, måske pga. de gode gys og drejninger som der også var i "Silence..". "Hannibal" havde for meget action og for lidt Dr. Lecter, han behøver ikke være i aktion for at skræmme publikum =)
Megatron has fallen! I, Starscream, am now your leader. Decepticons, follow me!
Gravatar

#7 filmz-Solevad 18 år siden

fed anmeldelse, meget enig, syntes de to andre skal rates 6/6 og red dragon 5/6...
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#8 filmkorn.dk 16 år siden

Utroiligt at det er den samme mand der laver de stinkende dårlige Rush Hour film.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#9 filmz-Phelodivia 16 år siden

Synes det er den bedste af de 3 Hannebal film :)

Skriv ny kommentar: