“The Ringer” er en forfærdelig omgang bras. Hverken et fåtal af forholdsvis gode skuespillere eller masser af genreerfaring bag kameraet har kunnet forhindre filmen i at opnå status som en af sidste års absolut værste produktioner. Billedsiden er god, mens lydsporet er kedeligt, hvilket man også kan sige om udgivelsens minimale, ensformige ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 mr gaijin 17 år siden

Jeg tror det var meget godt, at jeg ikke tilmeldte mig "The Ringer" konkurrencen. Tænk hvis jeg havde vundet :p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 squee 17 år siden

Nu bliver jeg i hvert fald nødt til at deltage i jeres konkurrence.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#3 thomasegebaek 17 år siden

helt enig! filmen stinker
Gravatar

#4 filmz-The Omen 17 år siden

Det er første gang i lang tid, at jeg virkelig føler jeg har spildt min tid på en film. Jeg forventede ikke meget, men en hvis form for søndags underholdning var ikke engang tilstrækkeligt.

En film, der gerne vil være mere end den er, og som drukner i sine latterlige replikker og åndsvage historie. Knoxville er ikke dårlig, og Brian Cox gør, hvad han kan for at holde niveauet oppe. Alt dette er dog uden held.

Selv bonus materialet er langsommeligt, dumt og svagt. Featurettes der prøver at helligegøre filmen, som om den var en tribute til retaderede og uudholdeligt mange slettede scener, trækker dvd'en som heldhed helt i bund.

Køb den ikke, og undsgå helst at se den. Ikke engang Knoxvillefans vil brude sig om den.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#5 filmz-goatchen 17 år siden

Se istedet South park, episode et eller andet, hvor Catman får selvsamme geniale ide.
Gravatar

#6 filmz-derb 17 år siden

ja, den historie minder lidt om den kære Cartman, total ripoff.. lyder dog som om south park havde lidt mere held med det end johnny knoxville :p
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#7 filmz-Shawama_Joe 17 år siden

Okay jeg syns så den var meget udemærket, men deler heller aldrig samme mening som anmelderene :P
Gravatar

#8 chandler75 17 år siden

Jeg syntes faktisk også den var ganske underholdende. Knoxville er ikke den store skuespiller, men han har en vis udstråling, og formår via den at give figuren lidt liv. Måske egentlig ikke overraskende, at han fungerer godt i rollen som retarderet...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 filmz-vassago 17 år siden

Jeg så filmen igår, og var ikke vildt skuffet over den, hvilket nok primært skyldtes Insiders nedsabling, så var man ligesom klar over hvad man gik ind til :)

Er helt enig i at det er en rigtig tynd kop te, men fandt nu alligevel mange af bi-roller morsomme, altså ikke fordi de var handicappede, men fordi at de sagde og gjorde nogle ret sjove ting til tider...

"When the FUCK did we get icecream?"
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 filmz-The Omen 17 år siden

# 9
Det tror jeg, at vi alle kan være enige i. Filmen har til tider sjove "tendenser", men er det overhovedet nok til, at man gider at spille halvanden time på den?

Filmen kuunne have været så meget mere, og dens svagheder skyldes klart dens instruktion og manus.
Don't waste my motherfucking time.

Skriv ny kommentar: