“Rocky Balboa” er et gensyn med blandede følelser. Søger man overraskelser, er det nok ikke det rette sted at lede. Filmen er en ujævn gentagelse af tidligere tiders kassesucceser men formår takket være sin vægtning af dramaet og et magert manuskript ikke for alvor at vise sin råstyrke men høster trods alt point for sit mod.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Michael Andersen 17 år siden

"Yo, Rambo!"

[url= meets Rocky[/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#52 elwood 17 år siden

hehe nice, ret sjov fundet på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 mr gaijin 17 år siden

#51 Billedet i baggrunden var dog godt nok det grimmeste, jeg har set længe.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#54 pulse83 17 år siden

Herlig feel-good film, og en værdig afslutning på en meget svingende serie af film. Næsten ligeså god som Rocky I. 5/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#55 Benway 17 år siden

I bund og grund er den egentlig ikke nogen særligt god film, men jeg må indrømme at jeg var godt underholdt. Den er vel først og fremmest en nostalgisk historie og jeg voksede op med Rocky filmene, så jeg kan simpelthen ikke lade være med at blive revet med når først temaet kører. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#56 Silver666 17 år siden

En perfekt afslutningen af Rocky Sagaen :)
.Meget vel spillet af Stallone
,jeg sad flere gange med en klump i halsen .
5 ud af 6 stjerner herfra.
Gravatar

#57 jessup 17 år siden

Meget fin afslutning på sagaen - rart at se Burt Toung give alt hvad han kan som Paulie - far/søn scenerne er fyldt fremragende ud af især Sylvester som levere en af sine bedste præstationer pa film. Jeg ærgre mig lidt over den korte trænings sekvens men passer fint i forhold til filmens præmis. Lidt provokerende "smacker" scenen med turisternes tur op ad tappene til sidst i filmen mere end slutningen af Schindlers Liste med stenene på gravstedet.

Godt gået Sly - 4.5/6

"let's start building some hurting bombs"
This is just until June
Gravatar

#58 filmz-adonis 17 år siden

Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvad "Fætter Guf" har at sige til Rocky Balboa's store succes. :) Et stort flertal elsker filmen - og den har nu indspillet 65 millioner dollars i USA.

_____________________________________________________________________

20:38 08/07-2006
Bruger : fætter guf

Ja det er da ok sjovt, at han joker med sin egen alder. Men når alt kommer til alt, så syntes jeg sgu, at de er temmelig pinlige de klip her.

Især der hvor Sly forsøger, at ta' armbøjninger og da han står ansigt til ansigt med den 35 år yngre Dixon. Det er sgu ikke fedt det her. Helt ærligt er det sgu derimod ret deprimerende, at se en gammel stjerne som Stallone synke så dybt.

Hele præmisset er jo så hamrende urealistisk, at "Rocky 6" kun kan blive underholdende fordi den er så dårlig. Derfor smutter jeg nok en tur i biffen og får mig et billigt grin.

Kan godt være, at det her lyder lidt arrogant, men folk der tror at man får andet end ufrivillige latterkramper ud af den her film, er enten hamrende naive eller fuldstændig blottet for realisme.

Det er trods alt et drama der er tale om og ikke en sci-Fi film!
Gravatar

#59 jessup 17 år siden

Jeg tror han er ligeglad med hvor meget den har indspillet.
This is just until June
Gravatar

#60 filmz-Bruce 17 år siden

[url= Superfight - Muhammad Ali - vs - Rocky Marciano[/url]

Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvad "Fætter Guf" har at sige til Rocky Balboa's store succes. :) Et stort flertal elsker filmen - og den har nu indspillet 65 millioner dollars i USA.

Fast and the Furious indspillede $144 mio. Det er stadig en lorte film. Kvalitet er ikke ensbetydende med box office.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: