“Rocky Balboa” er et gensyn med blandede følelser. Søger man overraskelser, er det nok ikke det rette sted at lede. Filmen er en ujævn gentagelse af tidligere tiders kassesucceser men formår takket være sin vægtning af dramaet og et magert manuskript ikke for alvor at vise sin råstyrke men høster trods alt point for sit mod.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 gladiator 17 år siden

Okay har så lige set 5'eren... kan ikke se hvorfor folk siger den er SÅ dårlig.. er faktisk overrasket over den...

Syns de 5 film er ganske glimrende.. igen af dem som bare er dårlige.. Kan bare være mig jo :)
Gravatar

#42 Michael Andersen 17 år siden

#41 Enig. Jeg har faktisk også nydt at se dem igen (synes de er meget underholdende på sådan en sjov og naiv måde), og glæder mig nu også til at se den nye :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#43 pulse83 17 år siden

#41 Har netop også set alle 5. Specielt 1'eren er fremragende, 2'eren er også rimelig god. 3'eren og 4'eren er elendige og 5'eren er egentlig udemærket lige indtil slutningen hvor den fuldstændig kører af sporet.

Rocky: 5/6
Rocky II: 4½/6
Rocky III: 2/6
Rocky IV: 1/6
Rocky V: 3/6
Rocky Balboa: ?/6 (Skal se den meget snart!)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#44 gladiator 17 år siden

* Rocky: 5/6
(man kan ikke tage det væk at det er en klasikker)

* Rocky II: 4½/6
(virker jo lidt som om 1 og 2 er EN film faktisk. Det er cool)

* Rocky III: 3-4/6
(Fedt nok han mistede modet lidt osv. Mr T. er direkte røv irriterende)

* Rocky IV: 3/6????
(faldt i søvn desværre. Men virkede okay. Dolph var dog RINGE)

* Rocky V: 4/6
(syns ikke den kører af sporet. der findes sku idioter som dem i filmen...)

Faktisk, sådan overordnet set, så syns jeg det er flot man kan lave så mange film, og holde niveauet sårn, og det er en god historie om en mand som brænder for sporten, og ved han ikke kan så meget andet, og så historien ved siden af om hans familie...
Gravatar

#45 jessup 17 år siden

Min rangering: Rocky, Rocky 4, Rocky 2 , Rocky 3 og Rocky 5 - trænings sekvensen i 4'eren er kun overgået i etteren kun derfor er den nr. 2.
This is just until June
Gravatar

#46 rubkick 17 år siden

Gravatar

#47 HonoDelLoce 17 år siden

#46

Hmm.. Det er Ekstrabladet for fanden ! :D

Man åbner KUN ekstrabladet for at grine af side 9 pigen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#48 filmz-adonis 17 år siden

Ekstra Bladet ved åbenbart ikke rigtig hvad de mener. For ikke lang tid siden kaldte de Rocky Balboa for Stallones nye FREMRAGENDE film.
Gravatar

#49 duuk74 17 år siden

Er enig med anmeldelsen
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#50 filmz-grev_michal 17 år siden

ja jeg synes nu også det var en værdig afslutning.

Rocky 6/6
Rocky II 4/6

Rocky Balboa 4/6

Det er ikke nogen stor film, eller nogen oscarsluger for den sags skyld - men synes sly slap godt fra det. God afslutning på "sagaen" - hverken mere eller mindre.

Skriv ny kommentar: