Denne DVD levede slet ikke op til mine forventninger – faktisk blev jeg meget skuffet over den manglende humor, som man forbinder med en stand-up udgivelse.

En ting skal Rune dog have ros for, og det er hans fantastiske evne som tryllekunstner, men det er altså ikke nok til en DVD-udgivelse.

Selv om Rune på hans DVD laver grin med en anmelder der har givet ham 3 stjerner, og derfor bliver udsat for en omgang tæsk på gaden, så skal det ikke skræmme mig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Plimmer 20 år siden

I skal tage og se hans optrædelse på Broadway.. Kan ikke helt huske hvad den hedder, men det var HBO der udgav det. Det er uden tvivl det sjoveste jeg nogensinde har set og jeg har set de fleste store standuppere..
Famous last words: What duck?
Gravatar

#12 filmz-Bibber 20 år siden

Rune er en god komiker der er god til at drage publikum med når han står på scenen.han er fed nok.
Gravatar

#13 El Capitan 20 år siden

Som han selv siger "Jeg ryger pænt meget tjald, og det bærer showet pænt meget præg af"..

Kan selv lide en lille splif i ny og næ, så jeg ved ikke om det er derfor jeg kan lide ham.. Han er sgu sjov...
Gravatar

#14 El Capitan 20 år siden

Og Robin Williams er ligeså...
----------------------------
Gravatar

#15 filmz-ttt 20 år siden

[Link slettet af redaktionen] Igen Censur på det Rune laver her.... nice-
yiar
Gravatar

#16 filmz-jaxie 20 år siden

#4 Hva ska det betyde! du er ikk den eneste herinde der ved noget om stand-up! jeg er selv stor fan af dansk stand-up men det betyder ikk at man skal være expert for at nyde et show. Som fan har jeg mange af FBI-komikernes dvd'er og jeg må desværre indrømme at tre-i-en ikk er en af de bedste! Alligevel har jeg stor respekt for Rune og det han laver, specielt fordi han er stor pokkers original! :-)
- Mind that Star!
- But mr. Rimmer... That star is 2 lightyears away!
Gravatar

#17 Corgan 20 år siden

#16:

Original? Jeg synes nu han minder meget om Carrot Top (eller hvad han nu hedder).
Gravatar

#18 filmz-trillefix 20 år siden

må nok erklære mig enig med vassago. robin williams bruger desværre meget af andre stand uppers materiale, men kan har da klaret at score kassen på det.

ang. rune klan synes jeg han har en god timing. Han er måske ikke den første på sit felt, men det er stadig ret morsomt det han laver. Overgearet eller ej. synes hans dvd var herre grineren og hvis vi skal tale om nogen der har udgivet fordi de andre store har, skulle vi så ikke lige hive uffe holm ind i diskutionen. Det var sgu da en mega skuffelse. hans materiale er totalt gammelt grinede to gange over en 200 krs dvd...fuuck.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#19 El Capitan 20 år siden

Skal vi ikke lade den her ligge nu....
Gravatar

#20 lagoni 20 år siden

ellers kommer darklight og skælder ud ;) eller det er måske blevet diskuteret nok...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: