Denne DVD levede slet ikke op til mine forventninger – faktisk blev jeg meget skuffet over den manglende humor, som man forbinder med en stand-up udgivelse.

En ting skal Rune dog have ros for, og det er hans fantastiske evne som tryllekunstner, men det er altså ikke nok til en DVD-udgivelse.

Selv om Rune på hans DVD laver grin med en anmelder der har givet ham 3 stjerner, og derfor bliver udsat for en omgang tæsk på gaden, så skal det ikke skræmme mig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-hans-verner 19 år siden

har det selvpå dvd jeg syntes det er skide godt det giver lige som det ekstra puf som der ikke er i det gamle 5 med pil op ad hvis jeg skulle bestemme men jeg syntes trylleriet går lidt for meget over gevind han kunne godt lave lidt mere stand up hvis jeg skulle bestemme hvis han gjorde det ville jeg give ´den 6 stjerner
helt klart harry potter
Gravatar

#22 filmz-hans-verner 19 år siden

jeps det er lidt for tyndt men er bedre end det gamle der skulle mere stand up i det syntes jeg helt ærligt det gamle var sådan set noget lort men det her er det bedste ind til videre
helt klart harry potter
Gravatar

#23 filmz-ataris 19 år siden

Godt at se at du er enig med dig selv, igen.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#24 El Capitan 19 år siden

Der er ingen der har rørt denne tråd i 9 måneder... LAD DEN NU DØ!!!!
Gravatar

#25 Michael Andersen 19 år siden

Så længe det er en tråd til en anmeldelse, må man gerne skrive noget uanset hvor gammel tråden er - hvis man har noget interessant at tilføje ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: