Denne DVD levede slet ikke op til mine forventninger – faktisk blev jeg meget skuffet over den manglende humor, som man forbinder med en stand-up udgivelse.

En ting skal Rune dog have ros for, og det er hans fantastiske evne som tryllekunstner, men det er altså ikke nok til en DVD-udgivelse.

Selv om Rune på hans DVD laver grin med en anmelder der har givet ham 3 stjerner, og derfor bliver udsat for en omgang tæsk på gaden, så skal det ikke skræmme mig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Spanner 20 år siden

Jeg er enig i den anmeldelse. Materialet er for tyndt. Det er som om han har tænkt, at når nu Anden og Hartmann kan gøre det, så kan jeg også. Det kan han bare ikke.

Det er da morsomt en gang imellem, men ikke en DVD udgivelse værd.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 filmz-tox 20 år siden

Jeg synes også, at dette virker som en nu-har-alle-de-andre-udgivet-en-så-må-jeg-også-hellere-udgivelse...

Desuden: hvis man har set ham (live?) mere end een gang, vil man opdage, at han genbruger utroligt meget af sit materiale. Det er jeg godt klar over at alle stand-up-komikere gør, men i Rune Klans tilfælde har jeg enten været extremt uheldig, eller også er hans repetoire ikke så stort. Godt nok er manden sjov, men det samme nummer er altså ikke sjovt anden og tredie gang man ser det.
Dette skal dog ikke være noget, der tæller imod DVDen.
Gravatar

#3 filmz-pvc 20 år siden

sybes så at de fleste danske standup shows er pinligt dårlige men måske falder genren bare totalt udenfor min smag
Gravatar

#4 filmz-nips 20 år siden

Jeg er dybt uenig! Jeg synes, at dvd'en er fantistisk, og at Rune klan er en af Danmarks bedste stand-up-komikere (Dét ved man, hvis man ved noget om stand-up, hvilket ikke alle vist gør herinde!). Og det er da grinagtigt at hævde, at Rune Klan har lavet en dvd, fordi han ønsker at efterabe Hartmann!!
Han gør det da tydeligvis fordi han har noget at byde på!

Han er i en klasse for sig, dybt original og nyskabende og absolut ikke at sammenligne med nogen anden komiker i Danmark (og dét er ment som en kæmpe ros!)
Gravatar

#5 Spanner 20 år siden

Nåååh! Jeg kan straks se hvor sjov han er, nu hvor du har delt ud af din ekspertviden til os stakkels uvidende fjolser.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Ja, nu kan jeg se hans tartar jokes er sjove! Og det, at han er klædt ud som en tomet? Guld!
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#7 filmz-Plimmer 20 år siden

Jeg er så en af dem der synes han er rigtig sjov. Hans lidt skæve indstilling til tingene er ok. Det behøver jo ikke alt sammen være på højde med Robin Williams materiale.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#8 filmz-vassago 20 år siden

...ikke for at træde nogen over tæerne - men jeg synes faktisk at Robbie Williams er i besiddelse af større komisk talent end Robin Williams.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 inflector 20 år siden

Robin Williams kan faktisk være sjov, så ham i Jay Leno der var han bare ikke til at styre og ekstremt morsom og jeg er langt fra hans største fan.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 El vez 20 år siden

Jeg har det lige modsat.. I De interviews jeg har set med ham, virker han fuldstændig overgearet som om han er på speed. Han kunne ikke sige en eneste sætning uden at komme med en smart kommentar eller en imitation. Jeg har aldrig brudt mig om ham som komiker, men jeg synes han er en glimrende skuespiller, når han tager de seriøse roller.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: