En ganske underholdende film, ikke mindste på grund af det fabelagtige skuespil, som de medvirkende får fra hånden. Det er dog lidt ærgerligt, at den til tider haltende historie skal reddes af skuespillerne og det flotte kameraarbejde – men filmen hører dog ikke desto mindre stadig til de bedste King-filmatiseringer. Men det havde været rart, hvis historien kunne blive sparket i gang bare lidt hurtigere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-bullseye 19 år siden

Fik set Secret Window i går. Og jeg må sige det er lang tid siden jeg har set en så skræmmende film.

Den er så meget mere skræmmende end f.eks. The Ring, da historien på ingen måde er overnaturligt - synes det er skræmmende at tænke på hvad ens sind kan lede en ud på.

Helt sikker en filmperle!
Gravatar

#12 filmz-sanjo 19 år siden

#11
Skræmmende? Og så mere skræmmende end the ring, er du sikker på at det var secret windows du så? :)
Hvis den skal samlignes med nogen film, så er det film som er lavet af M.N.S.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#13 davenport 18 år siden

Jeg var skuffet over den her.
Skuespillet er selvfølgelig i top. John T. er god til at være creepy, og han har en kanonfed accent.
Men... Den var ikke det jeg forventede, og jeg var lidt skuldertrækkende over det omtalte twist.

Men anmeldelsen er god, selvom jeg er ret uenig i den.

Mht. King, så kunne jeg faktisk godt tåle at se en genindspilning af the Stand, som IMO er hans bedste bog.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 filmz-Mizz-freak 17 år siden

utrolig fed film .
Handlingen er fed , og det er uden tvivl en af Johnny Depps bedste roller efter min mening .

6/6 ,
Gravatar

#15 filmz-saku 17 år siden

kedelig og forudsigelig.
Gravatar

#16 filmz-fruit Kid 16 år siden

Den er god, men hvis ikk Johnny Depp havde været med, ville det bare være endnu en thriller til hylden.. Men som altid gør Johnny noget ved den, og han holder en fast med sine monologer.. fedt at se ham i en morders rolle.. glæder jeg mig også meget til, når han gør det igen, som Sweeney Todd!!!
Gravatar

#17 HonoDelLoce 16 år siden

#16

Nu ved jeg godt filmen ikke er spritny længere, men er det ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt af en spoiler du der fyrer afsted?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 Bohemian 16 år siden

den er lidt slem den der spoiler : / men okay filmen er gammel. men alligevel en lille spoiler box ville være i orden.
Free in serenity.
Gravatar

#19 jessup 16 år siden

Er han en morder i Sweeny ? - røde bokse tak!
This is just until June
Gravatar

#20 filmz-Aras 16 år siden

#19 - Så har du åbenbart ikke set traileren..
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".

Skriv ny kommentar: