En ganske underholdende film, ikke mindste på grund af det fabelagtige skuespil, som de medvirkende får fra hånden. Det er dog lidt ærgerligt, at den til tider haltende historie skal reddes af skuespillerne og det flotte kameraarbejde – men filmen hører dog ikke desto mindre stadig til de bedste King-filmatiseringer. Men det havde været rart, hvis historien kunne blive sparket i gang bare lidt hurtigere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Collateral 19 år siden

Jeg er meget enig i denne anmeldelse!
Filmen er SÅ fed...
God anmeldelse...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Collateral 19 år siden

OG forresten... Depp ER genial i filmen... :-)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

God anmeldelse kunne ikke være mere enig. Jeg tror at den går hen og bliver overset på samme måde som "Stir of Echoes" og så mange andre små perler.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 filmz-talos 19 år siden

skuespillerne er hamrende gode, men filmen stinker. Jeg havde ikke læst bogen eller set/hørt noget omkring den inden jeg så den i biffen, men alligevel kunne man 10 min inde i filmen regne det meste af handlingen ud og det trækker kraftigt ned på en suspense gyser/thriller (prøver på)lever på at overraske.
Gravatar

#5 filmz-kentclark 19 år siden

***Stor spoiler***

rigtig god film, og syntes faktisk at slutningen hvor Mort slipper afsted med mordene, er bedre end slutningen i bogen
Gravatar

#6 chronaden 19 år siden

depp er genial ja, men syns filmen halter lidt, kan ik bestemme mig om det er en dvd jeg gider eje :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#7 filmz-ken-greve 19 år siden

#5 !!!! SPOILER!?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#8 chandler75 19 år siden

Jeg var skuffet. Det meste af filmen går med at John Turturro render rundt og siger at Depp har stjålet hans manuskript og en Depp med konstant morgenhår der hører knirkende lyder og smadrer spejle. Uha uha.

**SPOILER**

Slutningen var helt slem. At det hele skulle skyldes Depps skitzofreni virkede som en let udvej. Og til slut siger politimanden at de nok skal finde ligene. Hallo, de ligger begravet i baghaven, hvor svært kan det være?

**SPOILER SLUT**

Jeg vil dog give filmen tre kameraer for godt skuespil og en til tider creepy atmosfære.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 filmz-cluas 19 år siden

jeg synes ikke det holder. Jeg er helt klart enig #4 og #8...
/Cluas
Gravatar

#10 filmz-female cenobite 19 år siden

Jeg kunne nu godt lide filmen, men den var for hurtigt regnet ud, og det mistede den selvfølgelig en del på.
Jeg vil personligt sige, at havde det ikke været for det gode skuespil i filmen, havde den været grusom at se på.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering

Skriv ny kommentar: