En ganske underholdende film, ikke mindste på grund af det fabelagtige skuespil, som de medvirkende får fra hånden. Det er dog lidt ærgerligt, at den til tider haltende historie skal reddes af skuespillerne og det flotte kameraarbejde – men filmen hører dog ikke desto mindre stadig til de bedste King-filmatiseringer. Men det havde været rart, hvis historien kunne blive sparket i gang bare lidt hurtigere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Bony 16 år siden

#20 - Jeg gætter på at jessup er ironisk, hvad angår ønsket om en spoiler af Sweeney Todd bemærkningen, og at folk henviser til fruit kids(?) spoiler omkring filmen i tråden, nemlig Secret Window.

Hvis jeg tager fejl blander jeg mig aldrig mere i andres sager. :)

Tilføj.: Det kunne selvfølgelig også være, at der virkelig var nogle filminteresserede derude, som ikke kendte noget til hele Sweeney Todd historien i forvejen, men tvivler dog lidt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#22 filmz-Aras 16 år siden

#21 - Mit svar var også ironisk ment..!

Okay, kan godt høre det lyder plat! :P
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#23 filmz-Liou 16 år siden

Johnny Depp er uhyggelig god i denne trailer og her kan man virkelig tale om en yderst vellykket film... desvære er der ikke rigtig nogen gensyns værdi og det trækker ned... filmen er også ofte lidt for langtrukken. 4 ud af 6

Skriv ny kommentar: