Det er i det hele taget en sørgelig tilstand, filmserien er havnet i, og i betragtningen af hvilket vid og friskhed, der var over de gamle afsnit, så er det en temmelig udbrændt affære, vi her er vidne til. Selv Samanthas ellers så pålidelige one-liners virker mest som genbrug fra bedre tider i denne overfladiske omgang, hvor ingen følelsesmæssig krise er større, end at den kan kureres med et Rolex-ur og en sort diamantring. Men måske har den ramt ret i forhold til målgruppen: Jeg så filmen til en forpremiere, hvor salen var helt og aldeles proppet med festklædte kvinder, der modtog den med begejstrede hvin og jublende tilråb. Hvis de kunne lide filmen, er det selvsagt fint for dem, men det er nu alligevel en lille smule sørgeligt, hvis deres krav til underholdning virkelig er så utroligt lave.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg så den første film... det var rigeligt. Hvor serien har sine underholdende stunder, er filmen jo nærmest blottet for alt. Anmeldelsen her kunne ligeså godt være rettet henimod den første film, de lyder umiddelbart utroligt ens.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Skobbolop 13 år siden

#10 Nej jeg har set 1'eren, men har du læst anmeldelsen?

Read between the lines for pokker...

Men for at være helt ærlig, så synes jeg også det er dybt godnat når den nye actionfilm trækker en masse drengerøve i biografen udelukkende pga. imponerende effekter og actionscener - det bliver det ikke en god film af! Ligesom Sex and the City filmene ikke bliver gode af at have en masse chickt tøj og luksus.
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#13 dyg 13 år siden

How come a transvestite donkey witch is standing next to you and why is it wearing a dress?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 elwood 13 år siden

Billede 1
Lille Abduhl, synes ikke helt Allah havde indfriet hans løfte om de 50 jomfruer, efter at han døde som selvmordsbomber

Billede 2
Car Shit it's that creppy Gucchi Stalker again


Billede 3
Smart nu fåes der t-shirt med ens IQ
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Nicki52 13 år siden

Flot anmeldelse Benway, men skal alligevel se filmen, da jeg ikke gider at retunere billetterne. Men er den dårligere end etteren?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#16 filmz-goggly 13 år siden

En af de mest stupide film iår - totalt ligegyldig
Gravatar

#17 filmz-goggly 13 år siden

Endnu en til listen over årets dårligste film, om et år kan du købe den i brugsen til 30 kr, kun overgået af Iron man 2 som var så dårlig at man havde lyst til at få pengene tilbage
Gravatar

#18 Nicki52 13 år siden

goggly (16) skrev:
En af de mest stupide film iår - totalt ligegyldig

Af IMDB om SATC2= 3.4
Af IMDB om SATC= 5.4
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#19 filmz-goggly 13 år siden

Sikke en skod film, gab
Gravatar

#20 filmz-Utyske 13 år siden

#19 -

Velkommen til min ignore-liste.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: