Det er i det hele taget en sørgelig tilstand, filmserien er havnet i, og i betragtningen af hvilket vid og friskhed, der var over de gamle afsnit, så er det en temmelig udbrændt affære, vi her er vidne til. Selv Samanthas ellers så pålidelige one-liners virker mest som genbrug fra bedre tider i denne overfladiske omgang, hvor ingen følelsesmæssig krise er større, end at den kan kureres med et Rolex-ur og en sort diamantring. Men måske har den ramt ret i forhold til målgruppen: Jeg så filmen til en forpremiere, hvor salen var helt og aldeles proppet med festklædte kvinder, der modtog den med begejstrede hvin og jublende tilråb. Hvis de kunne lide filmen, er det selvsagt fint for dem, men det er nu alligevel en lille smule sørgeligt, hvis deres krav til underholdning virkelig er så utroligt lave.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Crash 13 år siden

6/6
Gravatar

#32 filmz-Bruce 13 år siden

#30 Det var så ikke lige kvinderne, jeg kommenterede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 wimmie 13 år siden

Selvom jeg er pige tror jeg bare at jeg springer over denne :p
Jeg synes serien var ret underholdende men den første film var virkelig dårlig og irriterende, og hvis denne er værre holder jeg mig bare væk.

Og i øvrigt kender jeg masser af fyre der synes at Terminator 2 (og deslige) er geniale og direkte gode film, så nej, det er ikke kun tøser der har dårlig filmsmag XD
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#34 MMB 13 år siden

wimmie (33) skrev:
Og i øvrigt kender jeg masser af fyre der synes at Terminator 2 (og deslige) er geniale og direkte gode film, så nej, det er ikke kun tøser der har dårlig filmsmag XD


Hehe...
Gravatar

#35 filmz-Claudius 13 år siden

#33

I betragtning af, hvor mange penge Transformers 2 har indspillet, må jeg give dig fuldstændig ret - jeg tvivler på, der var mange piger, der så den.

De første par Terminator film ser jeg lidt anderledes på. Ja, plotmæssigt er de meget overfladiske, men der gemmer sig trods alt også budskaber under den action-oppumpede indpakning. Det ændrer ikke på, at især Terminator 2 stadig kun er en klassiker på grund af effekterne, men de prøvede dog trods alt også at retfærdiggøre deres eksistens i deres plot. Det samme kan jeg ikke just påstå om Transformers...
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#36 Skobbolop 13 år siden

Claudius (35) skrev:
De første par Terminator film ser jeg lidt anderledes på. Ja, plotmæssigt er de meget overfladiske, men der gemmer sig trods alt også budskaber under den action-oppumpede indpakning. Det ændrer ikke på, at især Terminator 2 stadig kun er en klassiker på grund af effekterne, men de prøvede dog trods alt også at retfærdiggøre deres eksistens i deres plot. Det samme kan jeg ikke just påstå om Transformers...


Jeg kunne ikke være mere uenig. Plot- historie- og karaktérmæssigt er det en skide god film. Det er jo også derfor den stadig holder i dag
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#37 Bardoboy 13 år siden

Var inde og se den igår. Overraskende nok, er jeg fuldstændig uenig med anmelderen! Der var ikke på noget tidspunkt, hvor jeg ikke var underholdt, og nød hele filmen, eller okay. Det var lidt svært for mig at acceptere starten
At Standfort og Anthony skal giftes med hinanden, giver for mig ingen mening, og det kan godt være de prøvede at vise homo-paret som noget sødt, så så jeg dem mere som desperate.. Det var altså bare for latterligt!


Der skete måske ikke så meget i selve historien, men synes alligevel det var rart at se dem igen. Dog håber jeg ikke der bliver lavet flere film nu, det ville være synd.

1'ern gav jeg 6 stjerner, denher får "kun" 5.
Gravatar

#38 mbk 13 år siden

Elskede serien - var ret begejstret for film 1 - synes denne film er noget møg.
Jeg er fuldstændig enig i anmeldelsen (højst overraskende). Historien er utrolig tynd og det meste af filmen er faktisk direkte kedelig eller pinlig. Filmen fungerer okay indtil de forlader New York, derefter går det helt galt. Øv. Håber seriøst at de stopper her.

Skriv ny kommentar: