“Sharks 3D” er en enormt flot, men også noget useriøs og overfladisk dokumentar om hajer. Da filmen var færdig, følte jeg i hvert fald ikke, at jeg var blevet meget klogere på de enorme fisk. Til gengæld er filmens 3D-billedside enormt imponerende, og skivens lydspor er ligeledes fremragende. Men eftersom udgivelsen er blottet for ekstramateriale, bør man udelukkende overveje at investere i skiven, hvis man har en enorm forkærlighed for filmens emne – og i så fald ejer man formentlig allerede en masse overlegne dokumentarer med selvsamme, svømmende omdrejningspunkt.

Tjek i øvrigt Filmz’ anmeldelser af instruktøren Jean-Jacques Mantellos to andre undervandsdokumentarer, som også er udkommet: ”Ocean Wonderland 3D” og ”Dolphins and Whales 3D – Tribes of the Ocean”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Outbound Sith 11 år siden

"Haj Definition"???
For fanden, Johan... :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Jeg er en haj til de puns! Eller...? :-/
War. War never changes.
Gravatar

#3 doom WAD 11 år siden

Hajl Johan den Store!
Gravatar

#4 MMB 11 år siden

Nu kan der da snart ikke være flere onkeljokes tilbage... :P
Gravatar

#5 The Insider 11 år siden

Jeg har bogstaveligt talt hundredvis tilbage. Jeg har jo trods alt en "Joke Collection" liggende på computeren, som jeg skrev i gymnasietiden. Knap 40 sider, og jeg har fundet på adskillige siden da. Be afraid. Be very afraid.
War. War never changes.
Gravatar

#6 MMB 11 år siden

The Insider (5) skrev:
Jeg har bogstaveligt talt hundredvis tilbage. Jeg har jo trods alt en "Joke Collection" liggende på computeren, som jeg skrev i gymnasietiden. Knap 40 sider, og jeg har fundet på adskillige siden da. Be afraid. Be very afraid.


Er du seriøs? :P
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

Ja. Jeg tager ikke engang pis. Jeg performede også den selvskrevne rap "Ost og pølse" foran 300 mennesker i gymnasiet. Scary times.
War. War never changes.
Gravatar

#8 MMB 11 år siden

Halleluja. :P
Gravatar

#9 Outbound Sith 11 år siden

"Ost og pølse"? Det lyder som en rap, der kan få en velfortjent revival til Filmz-julefrokosten... ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#10 Kruse 11 år siden

Outbound Sith (9) skrev:
"Ost og pølse"? Det lyder som en rap, der kan få en velfortjent revival til Filmz-julefrokosten... ;)


+1
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: