2. årgang af BBC’s “Sherlock” er en af de absolut bedste tv-sæsoner, jeg nogensinde har set. Ganske vist er midterafsnittet, “The Hounds of Baskerville”, en anelse ujævnt, men man er fristet til at blæse på karakterskalaen og uddele syv stjerner til de to andre episoder, som rummer skuespil, billeder, drama og dialog af den højst tænkelige kaliber. Både dvd’ens billed- og lydkvalitet er høj, men man savner noget ekstramateriale. Alligevel er denne udgivelse et must – og ikke blot for folk med hang til Sherlock Holmes, men for alle.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 11 år siden

tournesoller (50) skrev:
Kochie (46) skrev:
Måske.
Og?


Og?

Tween.


Jeg er faktisk enig i Kochies betragtning. Jeg har ingen anelse, hvor du vil hen med din post. Derfor tilslutter jeg mig -

Og?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 Kochie 11 år siden

tournesoller (50) skrev:
Kochie (46) skrev:
Måske.
Og?


Og?

Tween.

Jeg må indrømme, at jeg slet, slet ikke forstår, hvad det er, du taler om, men det er måske fordi, vi taler forbi hinanden: Jeg forstår ikke, hvad du mener dit indlæg #41. Vil du være venlig at forklare mig, hvad du mener med det?
Gravatar

#53 Romance 11 år siden

I Am "Sher" -locked ;)

Super sej serie!

Gravatar

#54 filmkorn.dk 11 år siden

Og og og?

Diskussionen gik på, at stjerner mange gange frustrerer/forvirrer mere end de gavner. Derpå listede jeg så de to eneste danske medier - af en vis størrelse - som ikke benytter sig af stjerner til deres anmeldelser.

Og?
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#55 Kochie 11 år siden

#54: Jeg forstår dig stadig ikke, men på den anden side virker du til at være alt for arrogant til, at jeg kan få noget ud af mine bestræbelser på at komme til at forstå dig. Så jeg lader den bare ligge nu.
Gravatar

#56 filmkorn.dk 11 år siden

#55

Ha ha, troller I mig :-) Hvornår har jeg været arrogant? Jeg har sgu da lige forklaret, hvad jeg mente.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#57 filmkorn.dk 11 år siden

Kochie (40) skrev:
Diskussionen er egentlig et fint eksempel på, hvorfor jeg ikke ville savne karaktersystemet, skulle det en dag blive afskaffet.


Hvortil jeg tilføjede:

tournesoller (41) skrev:
Det er vel nærmest kun Information og Kristligt Dagblad der kører uden karaktersystem.


Er det arrogant?
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#58 MMB 11 år siden

tournesoller (57) skrev:
Hvortil jeg tilføjede:

tournesoller (41) skrev:
Det er vel nærmest kun Information og Kristligt Dagblad der kører uden karaktersystem.


Er det arrogant?


Du fik det til at lyde, som om det var en negativ ting, at Information og Kristeligt Dagblad ikke har et karaktersystem. Som om det var en tabt kamp eller noget i den dur. :P
Gravatar

#59 filmkorn.dk 11 år siden

Ahh, ja, det var ikke meningen. Det var bare lidt fakta, slet ikke vægtet hverkent positivt eller negativt.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.

Skriv ny kommentar: