2. årgang af BBC’s “Sherlock” er en af de absolut bedste tv-sæsoner, jeg nogensinde har set. Ganske vist er midterafsnittet, “The Hounds of Baskerville”, en anelse ujævnt, men man er fristet til at blæse på karakterskalaen og uddele syv stjerner til de to andre episoder, som rummer skuespil, billeder, drama og dialog af den højst tænkelige kaliber. Både dvd’ens billed- og lydkvalitet er høj, men man savner noget ekstramateriale. Alligevel er denne udgivelse et must – og ikke blot for folk med hang til Sherlock Holmes, men for alle.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kruse 11 år siden

Herlig anmeldelse, Johan, af en fantastisk serie! :)

#8: Spot on, jeg kunne næppe sige det bedre selv.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 The Insider 11 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#13 Munkus 11 år siden

Jeg er så enig med denne anmeldelse. Jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har set en så genial serie. Ikke mindst pga Benedick Cumberbatch og Martin Freeman's fantastiske samspil. Glæder mig rigtig meget til 3. sæson og håber de kan leve op til den høje standard. Desværre kommer vi jo til at vente længe på den, så vi må "nøjes" med sæson 1 og 2. På den anden side, så er der jo en god grund til at se dem igen og igen.....;-)
Gravatar

#14 tiany 11 år siden

Hvis den ikke ligger under mit juletræ i år, bliver den defently bestilt hjem i det nye år :)
Valar morghulis
Gravatar

#15 Slettet Bruger [1890977136] 11 år siden

#12 -

Aw, men så længe de ikke lukker serien, kan man nok godt vente, især når vi taler Star Trek 2 og The Hobbit! :D
Gravatar

#16 The Insider 11 år siden

#15, true! Men også kun, fordi Star Trek 2 bliver the best movie of allllll time!
War. War never changes.
Gravatar

#17 MOVIE1000 11 år siden

Man kan kun være enig i den anmeldelse :)

Dog synes jeg at episoden "The great game" er det bedste ;)

Også spottede jeg en fejl på selve filmz forsiden, hvor i linker til denne anmeldelse, ude i siden har i lagt billed fra Tyrannusaur.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

#17, godt spottet, dude! Hermed rettet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#19 MOVIE1000 11 år siden

The Insider (18) skrev:
#17, godt spottet, dude! Hermed rettet :-)


Har du husket at åbne låge nr. 3? :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 The Insider 11 år siden

Haha, nej! Det havde jeg glemt - glææææder mig! Jeg holder jer lige opdateret, hvis der dukker et stykke op, som ikke er hjerteformet!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: