Paul Verhoevens “Showgirls” er en miserabel affære på alle leder og kanter. Skuespillerne er så overgearede, og historien er så afsindig banal, at det bliver svært ikke at grine røven i laser – vel at mærke uden det er meningen. Selvom denne Blu-ray er blottet for ekstramateriale, ville det ikke være helt rimeligt at give udgivelsen bundkarakter, når nu AV-præsentationen er så fremragende. Men medmindre du er på udkig efter en masse utilsigtede grin, bør du lade denne Blu-ray samle støv hos din lokale forhandler.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 BN 13 år siden

"Meloner og melodrama"?

Hvorfor ikke bare 'melondrama'?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 Batsy 13 år siden

1# LOL!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Popeye 13 år siden

Coveret er i det mindste flot....
...and then some
Gravatar

#4 duuk74 13 år siden

En gennemført cheesy film..og en guilty pleasure :p
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5 Outbound Sith 13 år siden

Elendig film, men det er stadig Jessie Spano fra "Saved By The Bell", der er nøgen i 20 minutter. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 Bobby Singer 13 år siden

Hehehe.... patter... hehehe.

6/6
Idjit
Gravatar

#7 Outbound Sith 13 år siden

SAMCRO (6) skrev:
Hehehe.... patter... hehehe.

6/6
LMAO! :D
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#8 MaxHHansen 13 år siden

I forhold til hvor dårlig jeg reelt set synes filmen er, har jeg set den lidt for mange gange da jeg var yngre... den må jo have et eller andet... (se eventuelt Samcro's indlæg for uddybning af mit indlæg...)
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes sgu den er meget underholdende... ufrivillig komisk måske, men den ville aldrig få en bundkarakter af mig. Den plads er udelukkende reserveret til film, jeg bliver direkte fornærmet eller irriteret over. Så måske 3/6 passer bedre for mit vedkommende =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Penny 13 år siden

Det er jo en klassiker af den rigtig dårlige slags som vi allesammen har set og har en holdning til, mest fordi filmen er spækket med lækre tøser som lader til ikke at have opdaget at de ikke har noget tøj på. Save the Last Dance møder Erin Brokowich, omg...

Skriv ny kommentar: