“The Simpsons Movie” var langtfra sidste års værste filmoplevelse, men det var formentlig den mest skuffende. Filmen var angiveligt i produktion i årevis, men alligevel er slutresultatet enormt ujævnt, og filmen når på ingen måde tv-seriens bedste episoder til sokkeholderne. Fans bør dog seriøst overveje at anskaffe sig “The Simpsons Movie” på Blu-ray. Transferet er fuldstændig ufejlbarligt, og lydsporet er glimrende. Man kunne godt have ønsket sig lidt mere ekstramateriale, men især de to medfølgende kommentarspor er interessante.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dyg 16 år siden

#8 - Efter at have genset sæson 17 et par gange, så er der faktisk nogle ret gode afsnit i blandt. Så jeg er ikke helt enig i, at det er en af de allerdårligste sæsoner. 18 er dog meget ringe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 moulder666 16 år siden

Wow - jeg er enig med anmelderen - også på karakteren og det hele! Freaky! :P

Lige præcis de episoder han nævnte var også rigtigt underholdende, og så var der bare visse episoder der var virkeligt dræbende,

F.eks. hele episoden med den "vise" kvinde og hallucionationerne - det var alt sammen så forudsigeligt og langtrukkent!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#13 filmz-Kragmose 16 år siden

Godt at høre at billedkvaliteten er så eminent. Overvejer lidt at købe den af den grund :)
Gravatar

#14 filmz-Erlingur666 16 år siden

den her film er får dum og åndsvag. Der nok nogle der syndes en anden mening om den her5 film. Men den her film er sku ik min stil for børne animaton film. Stupid film 1 af 6 stjerner røv film (IDIOTISK)
Gravatar

#15 Riqon 16 år siden

Insider: "når ikke de bedste episoder til sokkeholderne"

Kunne ikke være mere enig! :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16 filmz-D Phat 16 år siden

Jeg havde absolut skruet mine fucking forventninger i bund da jeg valgte at smide mine penge ud på en tur i biffen for at se skidtet...og blev alligevel fucking overrasket over hvor affalds agtig ringe den var.

De andre biograf gængere morede sig åbentbart ufattelig fucking meget hele filmen igennem til min fucking store forbløffelse.for fuck sake kan virkelig ikke finde noget der bare fik mig til at trække på smilebåndet.


Er mega fucking fan af Family Guy
Gravatar

#17 Bony 16 år siden

#16 - Det er jo næsten Tarantino standard med alt det "fuck" der?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18 davenport 16 år siden

Fucking vildt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Bony 16 år siden

#18 - Ja, det er fucking vildt at han blev så fucking overrasket over den fucking film der. Især når man tænker på at han så den i fucking biografen og ikke på et fucking blu-ray system med fucking niiiize billede. Fuck? Ja fuck mand.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 filmz-D Phat 16 år siden

Er fucking ligeglad om en nærig fucking tegnefilm har fucking "niiiize" billede eller fucking ej.

Ville aldrig fucking udsætte min fucking blu ray afspiller for sådan en gang fucking slam.


Er mega fucking fan af Family Guy

Skriv ny kommentar: