“The Simpsons Movie” var langtfra sidste års værste filmoplevelse, men det var formentlig den mest skuffende. Filmen var angiveligt i produktion i årevis, men alligevel er slutresultatet enormt ujævnt, og filmen når på ingen måde tv-seriens bedste episoder til sokkeholderne. Fans bør dog seriøst overveje at anskaffe sig “The Simpsons Movie” på Blu-ray. Transferet er fuldstændig ufejlbarligt, og lydsporet er glimrende. Man kunne godt have ønsket sig lidt mere ekstramateriale, men især de to medfølgende kommentarspor er interessante.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 davenport 16 år siden

Fuck these fucking motherfuckers, I mean fuck!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 elwood 16 år siden

[url=
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Skobbolop 16 år siden

hmm.. Jeg faldt i søvn i midten af filmen...

må nok indrømme at jeg er mere til South Park og Family Guy.. selvom sidstenævnte ikke er så god som før...

South Park bliver bare bedre og bedre...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#24 Riqon 16 år siden

#22 - Jeg er nok mere til den [url=
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 filmz-Liou 16 år siden

#9 -

Det afsnit havde jeg helt glemt... ja det var okay godt men aligevel... en sæson skal have mere end 3 acceptable afsnit for at være god.
Gravatar

#26 filmz-Liou 16 år siden

#11 -

Jamen der var da bestemt et par afsnit der ikke var fuldkommen elendige men aligevel... når vi går tilbage hvilken sæson skulle så kunne overgå dennne i antal elendige episoder hvis vi ser bort fra Sæson 18? okay de første sæsoner var måske ikke ligefrem noget at råbe hurra for men selv her synes jeg der er flere episoder af nogenlunde høj kvalitet og enda et par guldkorn af et nievo Sæson 17 aldrig nåde.
Gravatar

#27 filmz-Narniabæver 16 år siden

4/5 til filmen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#28 Kram 16 år siden

Det som var mest skuffende ved filmen, var da at Hank Scorpio ikke gjorde et comeback, helt klart den fedeste person i Simpsons nogensinde :) - Desuden et kanon afsnit.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: