“The Simpsons Movie” var langtfra sidste års værste filmoplevelse, men det var formentlig den mest skuffende. Filmen var angiveligt i produktion i årevis, men alligevel er slutresultatet enormt ujævnt, og filmen når på ingen måde tv-seriens bedste episoder til sokkeholderne. Fans bør dog seriøst overveje at anskaffe sig “The Simpsons Movie” på Blu-ray. Transferet er fuldstændig ufejlbarligt, og lydsporet er glimrende. Man kunne godt have ønsket sig lidt mere ekstramateriale, men især de to medfølgende kommentarspor er interessante.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Killkaj 16 år siden

3 stjerner ffor filmen!!!!??? mindst 4:O
Gravatar

#2 filmz-viras 16 år siden

Så absolut enig i anmeldelsen af filmen - synes bestemt den skuffede og må indrømme jeg sjældent har grinet så lidt til noget fra Simpsons, som den film. :(
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

Ahh herligt med Blu-ray anmeldelsen

hehe genialt det med at de faktisk pauser filmen undervejs, jeg har tit set en scene i en film, hvor jeg ventede på komentar sporet sku sige noget om den, men så springer de fluks videre fordi nu vises der en hel anden scene i filmen.

Glæder mig til at få hørt kommentar sporet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 HonoDelLoce 16 år siden

Tjaaa, jeg er jo selvfølgelig hamrende uenig i selve film-anmeldelsen :D Men ellers synes jeg skam det er en god anmeldelse :D

Men - kunne godt tænke mig at vide hvor mange gange hr Insider havde set filmen inden denne anmeldelse ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 The Insider 16 år siden

#4, well, jeg havde set den en enkelt gang i forbindelse med, at jeg anmeldte den, dengang den udkom i biffen :-) Selve den del af BD-anmeldelse, som omhandler filmen, er stort set lig den, der var i biografanmeldelsen. Men jeg så den et par gange til for at få et ordentligt "billede" af, hvordan kvaliteten af udgivelsens billed- og lydsider var :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 16 år siden

#5

Hehe, ja, det fandt jeg også lige ud af :D

Jeg huskede fuldstændig forkert, da jeg erindrede en højere given karakter :)

Men det er kaduffo der har god smag, kan jeg se :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

:-)
War. War never changes.
Gravatar

#8 filmz-Liou 16 år siden

#5 -

Jeg er enig med dig i at filmen på ingen måde er bare nær TV Seriens bedste afsnit men når det er sagt synes jeg faktisk at det er noget af det alder bedste fra Simpsons i årevis... Sæson 17 og Sæson 18 er nogle af de på alle måder dårligste The Simpsons sæsoner nogensinde og jeg frygter det værste for den 19, så for mig at se var The Simpsons Movie et positivt bekendskab og et tegn på at Groening og Co. stadig kan finde ud af at lave The Simpsons.
Gravatar

#9 elwood 16 år siden

Sæson 19 har nu en del gode afsnit af dem jeg har set hos min fætter indtil videre.

Blandt andet et afsnit om Homer med Hukommelses tab er virkelig genialt skruet sammen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 filmkorn.dk 16 år siden

Helt enig med anmelderen. Det kunne de godt have gjort bedre.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.

Skriv ny kommentar: