Det er tidligt at udnævne årets ringeste film, men omvendt har jeg svært ved at se, hvordan “Skyline” kan blive overgået. På et tidspunkt erfarer vi, at rumvæsnerne fjerner hjernerne fra menneskernes kranier og derefter smider deres livløse kroppe væk. Et passende billede på den følelse, man selv sidder med efter at have set filmen.

Se også: Filmz TV: Rumvæsnerne invaderer – 5 fede film fra det ydre rum.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Gasivodo 13 år siden

#10 Spørgsmål: Hvad er et Forum uden debat/diskussion?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#12 BN 13 år siden

Kruse (8) skrev:
Jeg tror faktisk at denne her er så elendig, at de sædvanlige "Hvad med at tage filmen for hvad den er"-brugere, ikke vil forsvare den.


Jo da. Jeg synes, at man skal tage den her film for hvad den (efter al sandsynlighed) er: en gang bras.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Gasivodo 13 år siden

#12 Hov, har selv en svaghed for Twister('95) og hvis ikke lige dette værk er: "en gang bras", ja så ved jeg da virkelig ikke;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#14 filmz-ab 13 år siden

Høegh (10) skrev:
Hvor det at anmelderen hos Politiken havde givet Salt 1 stjerne tilsyneladende gjorde ham til en useriøs anmelder der ikke forholdte sig objektivt til tingene...


Det var han også i mine øjne. Færdigt!

Desuden tror jeg ikke en skid på denne anmeldelse..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#15 Hr. Nielsen 13 år siden

Høegh (10) skrev:
Fordi det startede en lang debat omkring objektivitet i en anmeldelse (hvilket som udgangspunkt er en fjollet tanke).


Hvorfor bringer du den så på banen...Du regner måske dig selv for et fjols?

Men tager den lige igen for dig, når du ikke har fanget pointen. Muligt du sluger alt en anmelder på Politiken (nej, jeg holder faktisk Politiken når jeg holder avis, så intet antisnob der tak) kan komme op med, men jeg kan faktisk godt lide at anmeldere kan skille lort og lagkage og være en ANELSE (nøgleord!) objektiv og/eller BEGRUNDE (nøgleord!) med noget sagligt. Vinterberg kan subjektivt svine en film som 'Salt' alt det han vil og give den en stjerne, men så skal han bare ikke anmelde film (i min bog, medmindre det var en enlig svale!). Jeg kan finde rigeligt med tåbelige 'anmeldere' på IMDb og andre steder. Men det er nu også et faktum at han stinker som anmelder. Om man finder 'Salt' er en dårlig film, gør mig for så vidt mindre og slet intet! Om 'Skyline' er SÅ elendig ved jeg ikke, men finder det slet ikke umuligt, men jeg kan godt tro det (på trods af at anmeldelsen et par steder lugter af populisme).

Høegh (10) skrev:
rdi det har været diskuteret mange gange før.


Og? Hvis du ikke gider bruge tid på det, hvorfor så lukke det ud? Bare en tom provokation? I øvrigt svært at finde en debat der ikke har været diskuteret mange gange før vil jeg mene, men det gør ikke at den ikke kan diskuteres igen (der er jo også nye brugere, de har ikke taget den før nødvendigvis vel!). Men du er jo så heldig at du kan holde dig væk en anden gang;) Forsat god kamp!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16 Høegh 13 år siden

Gasivodo (11) skrev:
#10 Spørgsmål: Hvad er et Forum uden debat/diskussion?


Det var nu heller ikke lige det jeg mente.
Debat/diskussion er skam alfa og omega for et forum.
Den samme debat virkeligt mange gange, kan dog godt være lidt trættende for nogle formoder jeg (derfor min beklagelse).
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#17 filmz-ab 13 år siden

#15

Godt sagt, skipper.. Du lyder jo snart som Bn når du "taler" med store bogstaver, og andre effektive virkemidler :-) Du gør det BLOT LIDT KORTERE, HVIS DU FORSTÅR, HVAD JEG MENER :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#18 Hr. Nielsen 13 år siden

Høegh (16) skrev:
Den samme debat virkeligt mange gange, kan dog godt være lidt trættende for nogle formoder jeg


Jamen, modsat andre her, er du måske tvunget til at deltage og lufte din mening, om noget du endda mener er fjollet?



a@babo (17) skrev:
HVIS DU FORSTÅR, HVAD JEG MENER :-)


Ha ha ha, takker og jeg forstår:)

P.S. Har du noget C4 parat?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#19 filmz-ab 13 år siden

Thomas Nielsen (18) skrev:
Har du noget C4 parat?


Jeg har det altid på mig. Selv under min sovepude :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#20 BN 13 år siden

a@babo (17) skrev:
#15

Godt sagt, skipper.. Du lyder jo snart som Bn når du "taler" med store bogstaver, og andre effektive virkemidler :-) Du gør det BLOT LIDT KORTERE, HVIS DU FORSTÅR, HVAD JEG MENER :-)


Ét ord mere, og jeg sætter mit laaaaaange indlæg ind her også!!!!

;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: