Det er tidligt at udnævne årets ringeste film, men omvendt har jeg svært ved at se, hvordan “Skyline” kan blive overgået. På et tidspunkt erfarer vi, at rumvæsnerne fjerner hjernerne fra menneskernes kranier og derefter smider deres livløse kroppe væk. Et passende billede på den følelse, man selv sidder med efter at have set filmen.

Se også: Filmz TV: Rumvæsnerne invaderer – 5 fede film fra det ydre rum.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Åkepool 13 år siden

Hmm, jeg skal ind at se makværket på onsdag.
Det gode er, at mine forventninger nu næsten ikke kan være mindre og så kan det være at den bare overrasker mig en smule positivt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#32 Jach 13 år siden

Synes denne anmeldelse er er lidt sjov at læse, selvom det virker som om anmelderen havde en dårlig dag inden han så filmen, så fjer blev til høns som man siger.

Personligt synes jeg denne film er meget god, og jeg kan godt forstå sammenligningen med War of the Worlds (hvilket også er en god film), men selvom de ofte siger "Oh my god" og "What IS that?" så tænker jeg det noget de fleste ville sige i givne situation, og som anmelderen selv skriver "omvendt har jeg heller aldrig selv oplevet en invasion, så hvem ved?" til det med rygningen (som jeg går ud fra er noget der sker når man skal til at gå panik men samtidig ved man må holde hovedet koldt), men selvom han skrev det ser han ud til at synes dårligt om de ting karakterene gør pga. invasionen (dog var sætningen sikkert skrevet for sjov).

Alt i alt er dette en klassisk negativ anmeldelse hvor det handler om at finde så mange dårlige ting som muligt. Der er lidt sjov i artiklen, dog så viser det sjove et eksempel på at finde alt det negative og ignorere at der ikke kan være negativt uden positivt. Der er spoiler i anmeldelsen hvilket ikke høre hjemme der, specielt ikke uden advarsel.

Jeg giver anmeldelsen:
1*/6*
Den ene stjerne er pga. det sjove i anmeldelsen.

Det der så er det sjoveste er at flere af jer herinde tager denne anmeldelse for gode vare og indikere i synes det samme som anmelderens ud fra denne mangelfulde anmeldelse.
Disse folk skulle stille sig selv spørgsmålet om i er enig med anmeldelserne herinde eller andre steder hver gang, hvis nej, så se filmen. Hvis ja, så stil dig selv det spørgsmål om du læser anmeldelsen før du ser filmen for så er du sikkert påvirket af det du har læst og din egen mening kommer ikke til kende.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#33 Åkepool 13 år siden

#32 - Men hvad giver du filmen?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#34 Jach 13 år siden

#33 5/6 :)
Synes den er virkelig god til dem der er sci-fi fans, jeg elsker selv film som Alien, Predator, War of the Worlds og ser frem til Battle for L.A.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#35 Kruse 13 år siden

Kruse (8) skrev:
Jeg tror faktisk at denne her er så elendig, at de sædvanlige "Hvad med at tage filmen for hvad den er"-brugere, ikke vil forsvare den. Men lad os nu se, det kan være at jeg tager fejl :)


Guess I was wrong....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#36 Riqon 13 år siden

Den skal helt klart ses. Den lyder til at være så elendig, at den er seværdig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#37 filmz-ab 13 år siden

Jeg tror den bliver ringe-god :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#38 stoffer 13 år siden

Jeg var en af de heldige der vandt billetter til filmen her på Filmz. Så tænkte jeg fuck it, jeg har tømmermænd nu ser jeg den sgu. Og nu er jeg bange for at jeg har mistet noget inde i mig selv som jeg aldrig får tilbage. Dette er måske årtiets ringeste film.

At anmelderen kun fokuserer på de negative ting som #32 skriver kan kun forsvares. Jeg kan ikke finde én formildende omstændighed der skulle gøre denne film seværdig. Og jeg havde eddersprøjtemig lave forventninger inden.

-1/6
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#39 evermind 13 år siden

Jach (32) skrev:
Synes denne anmeldelse er er lidt sjov at læse, selvom det virker som om anmelderen havde en dårlig dag inden han så filmen, så fjer blev til høns som man siger.


Tja, der er tilsyneladende rigtig mange mennesker, anmeldere som almindelige biografgængere, der tilfældigvis havde en rigtig dårlig dag, da de løste billet til Skyline. Nu har jeg ikke selv set filmen, men jeg synes, der tegner sig et vist mønster, så jeg springer nok over - helt uden at dømme den på forhånd, selvfølgelig. Jeg vil bare så nødig ha' en dårlig dag. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40 Åkepool 13 år siden

stoffer (38) skrev:
Dette er måske årtiets ringeste film


Så har du vist ikke set "Julefrokosten".

Og jo, jeg har set "Skyline".
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: