Selvom filmen ikke når de originale Star Wars films niveau er det stadig en ganske udemærket film. Den tekniske side er absolut i topklasse og ekstramaterialet er godt, både kvantitativt og kvalitativt. En rigtig god udgivelse.

Klik HER for at vende tilbage til oversigten over “Star Wars” anmeldelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Spanner 19 år siden

Og præmien til Novembers mærkeligste indlæg går til shg
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 filmz-712 19 år siden

Ja, han nåede det lige! Good work! :|
Gravatar

#13 filt 19 år siden

Han skal da også ha' en præmie for "Størs mangel på tegnsætning". :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#14 danschier.dk 19 år siden

#13 så kan du få præmien for bedste slåfejl. :-)
Gravatar

#15 filt 19 år siden

Damn! Hader når sådan noget sker! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#16 Slettet Bruger [284179948] 19 år siden

Nu ved jeg godt at anmeldelsen her er ved at være lidt gammel, men efter TV2 og Zulu har sendt Star Wars-filmene er jeg blevet ramt af Star Wars-feberen... Har aldrig været fan før, men har nu skaffet mig trilogi-boxen og Episode I og II! ;o) Men der er lige en ting jeg ikke lige helt præcist får fat i i Episode 1: Er Padmé den rigtige dronning eller hvad? Er det en 'fake' dronning hele filmen igennem, eller er det kun dele af filmen? Håber lige der er en der gider at forklare mig med hvem der er den rigtige dronning, hvem den anden er, om der er en relation imellem dem osv... :o)

Og så skal det lige siges at jeg godt ved det ikke er populært at poste i gamle nyheder her på sitet, men vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle stille mit spørgsmål, så i må bære over med mig... ;o)
Gravatar

#17 azathoth 19 år siden

#16: Padme er den rigtige dronning. Men da Trade Federation invaderer Naboo, skifter hun plads med sin bodyguard, for at beskytte sig selv. Padme agerer i mellemtiden "handmaiden" for den falske dronning.

De forbliver således indtil de kommer til Coruscant, hvor de skifter tilbage for at Padme kan tale til senatet. De bytter igen plads da de tager tilbage til Naboo for at bekæmpe Trade Federation.

Håber det kaster lys på sagen.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#18 Slettet Bruger [284179948] 19 år siden

#17 Jo, det hjalp meget, tusind tak for det!!! :o)
Gravatar

#19 Kalle Ferm 19 år siden

Og velkommen. :-) "You've just taken your first step into a larger world."
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#20 Slettet Bruger [284179948] 19 år siden

#19 Tak for velkomsten!!! ;o)

Efter at have set filmene i tv syntes jeg bare at jeg ville få fat på dem på dvd, da det jo er nogle af filmhistoriens bedste film. Egentlig havde jeg heller ikke tænkt mig at tage ind og se ROTS, men nu har jeg ombestemt mig, og jeg skal da helt klart ind og se den! :o)

Skriv ny kommentar: