“Star Wars Episode III: Sith-fyrsternes hævn” leverer hvor den skal: Som det forventes af en “Star Wars” film, er der masser af action og sci-fi eventyr, men den har sandelig også følelsesmæssig gennemslagskraft. Samtidig lukker den hullet imellem de to trilogier på ganske nydelig facon. Ekstramaterialet på udgivelsen når ikke helt op på samme højde som de to forgængere, men til gengæld hører den rent teknisk til i den absolutte topklasse. Billede og lydside er noget nær perfekte. ”Impressive… most impressive!”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Quak 18 år siden

Er som om der er noget galt med min version .. den er helt vildt længe om at starte og så vupti er man på menuen. Er selvfølgeligt rart at slippe for trailers og andet gøgl .. men alligevel må jeg nok hellere bytte den.
Gravatar

#32 filmz-Exitium 18 år siden

Uden tvivl, en meget ventet film, som jeg endelig har fået fingrene i, jeg sku i blockbuster med det samme, den udkom.

Dokumentaren på dics 2, har den enorme fede, dokumemtar "The chosen one" Er der nogen der har fundet et easteregg?
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#33 azathoth 18 år siden

#32: Well jeg kan ihvertfald fortælle at det easter egg der er på region 1, disk 1 (thx1138) er ikke at finde på region 2 versionen.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#34 Slettet Bruger [2354667438] 18 år siden

Er som om der er noget galt med min version .. den er helt vildt længe om at starte og så vupti er man på menuen. Er selvfølgeligt rart at slippe for trailers og andet gøgl .. men alligevel må jeg nok hellere bytte den.


Jeg har også haft problemer med dvd'en, ikke ligesom dit, min selve filmen på min begyndte at hakke inde i kapitel 9, og bliver ved i lidt tid.
Da jeg så fik den byttet til den jeg har nu, så alt ud til at virke, men desværre begynder den at hakke et par minutter, omkring der Anakin ankommer til Mustafar. Jeg skal nok have den byttet endnu en gang, og så håber jeg virkelig at den vil virke.
Gravatar

#35 filmz-Exitium 18 år siden

#33 hmm mange tak.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#36 mimic 18 år siden

de easter egg jeg har fundet er kun et på disc 1, inde i language menuen, og der skal man trykke nogle tal på fjernbjeningen, enten 10+ og så 1 3 8, eller 1 1 3 8, den første skulle vidst kun virke på pioneer afspillere, det var min dog ikke, men den første virkede på min, og så kommer der en lille kedelig video frem med hvor yoda rapper, på episode 1 og 2 dics 1 skal du gøre det samme, men der kommer på en blooper klip frem i stedet, vilket jeg fandt lidt sjovere end en rap yoda, ka virkelig ik tage rap :)
Gravatar

#37 kill the bills 18 år siden

Jeg synes at exstra martarialet var rimelig tyndt, den lange dukumentar handlede jo kun om Mustafar scenen, og jeg er rimelig skuffet over hvor lad Grevious er i filmen efter man har set klone wars.
Gravatar

#38 kill the bills 18 år siden

The irritere mig ogsaa at saadan som Anakin kommer til at se ud i 3eren ikke passer til 6eren.
Gravatar

#39 mimic 18 år siden

38, duuuuh, for det første er det en anden skuespiller i nr 6 :) ej, du der jo et godt stykke tid fra 3 til 6 i år, og de bliver ældere mennesker.
Gravatar

#40 kill the bills 18 år siden

#39 jeg taenkte paa den maade han blev forbraendt.

Skriv ny kommentar: