“Stay Alive” har måske set meget godt ud på tegnebrættet. Men som endegyldig film er det en miserabel affære, intet mindre. At spise sit publikum af med en gyser af så ringe en kaliber, som det her er tilfældet, ligner en fornærmelse. Skuespillet er elendigt og evner dermed ikke at holde et manuskript sammen, der er umådeligt ligegyldigt og uinteressant og i øvrigt emmer af utallige forgængere inden for sin traditionsrige genre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-B|aze 17 år siden

Ja den er fandeme ringe. Ikke engang uhyggelig, bare latterlig og forudsigelig.
"Too wierd to live, and too rare to die"
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
Gravatar

#2 erikjust 17 år siden

Er enig med dig, plottet er skam fint nok, og historien har da også et potentiale.
Men så heller ikke længere det er bare ikke nok til og rede filmen.
Siden hverken plottet eller noget som helst bliver udnyttet fuldt ud, og det er faktisk synd for filmen var faktisk slet ikke uden potentiale for noget mere.

Men som sagt det bliver aldrig udnyttet fuldt ud, se Ringu eller ligne der er potentialet da i det mindste udnyttet mere eller mindre.
Gravatar

#3 filmz-JuulDK 17 år siden

Jeg må desværre også indrømme at jeg er enige med jer... Jeg syns idéen var fed da jeg hørte om den, men det døde ligesom lidt ud syns jeg.... Det eneste jeg fandt en smule skræmmende var dog den lyd man kunne høre når virkeligheden ændrede sig til "spilformat"... Den der "modem"-lyd.... Hader lyde i gyseerfilm.
Gravatar

#4 Bohemian 17 år siden

Nemlig lige den der lyd som #3 nævnte synes jeg også var ret fed.

Kunne egentligt godt lide ideen bag, men ja det døde ligesom og der var mange underlige dårlige ting.

Men var alligevel underholdt.
5/10
Free in serenity.
Gravatar

#5 MikkelHJ 17 år siden

I anmeldelsen står spilletiden angivet til at være 85 minutter. Dog vil jeg gerne være helt sikker, og spørger derfor: Er det PG-13-udgaven eller Director's Cut, der her anmeldes?

Jeg har næsten lige bestilt Director's Cut hjem, og hvis den noget mindre end lunkne anmeldelse gælder PG-13-udgaven, kunne det jo tænkes, at Director's Cut kan redde noget af filmens ære. Jeg håber i hvert fald. Jeg synes, konceptet lyder fedt, og det eneste, der midlertidigt afskrækkede mig fra at trykke på bestillingsknappen, var Frankie Muniz' navn på rollelisten.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#6 dolphinfriendly 16 år siden

Helt ærligt kan jeg slet ikke se noget som helst der fungerer i dette lort. Plottet er grinagtigt, skuespillet grænser til det pinlige, effekterne er håbløse - ja selv den ih så onde joypad vibratorlyd var da komplet idiotisk. Hvis en herinde kan være så venlig at pege ud hvad der hæver denne film over et direkte 03, vil jeg gerne høre nærmere.

Skræmmende at dette bræk kan blive sendt ud på DVD.

På en god dag:
1/6

Skriv ny kommentar: