Dansene er professionelt nok udført, hvis man ellers er til den slags. Jeg fandt dem hurtigt trivielle, langtrukne og gentagende. De besidder end ikke antydning af den skæve charme eller glæde, som den virkelige verdens udgave af den slags optrædener har. Ikke desto mindre er den omgang svingom filmens eneste relativt hæderlige kort og de eneste stunder, hvor den ikke er helt nede og skrabe bunden. Så længe musikken er i gang, ser “Step Up: Revolution” nogenlunde hæderlig ud. Så snart tonerne forstummer, har filmen ynde som en ko på rulleskøjter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 11 år siden

Altid fornøjeligt at læse 1-stjerne-anmeldelser. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 11 år siden

Hæy Benway, hvad synes du om Step Up 3D? Jeg skal se den her på mandag, og jeg må erkende, at jeg er helt tosset med Step Up 3D. 1'eren og 2'eren var dog sløje.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Herrguth 11 år siden

Jeg havde aldrig troet jeg skulle sige dette om denne film, men jeg er faktisk lidt uenig i anmeldelsen.

Har lige set den og blev alligevel lidt overrasket.
Dansescenerne er helt enormt flotte.
Selve historien er ikke særlig god og dialogen er ringe, men filmen kunne nu have haft potentiale, synd at den ikke tør gå linen ud og gøre filmen lidt mere speciel.
Jeg kunne godt lide tanken i filmen om, at man med dans eller andre kunstarter kan komme med en fredelig protest og blive hørt af mange og på den måde gøre en forskel. Ikke at der er noget nyt i den tanke, men alligevel et rigtig godt budskab til en generation hvor kunst bare er blevet en forbrugsvare, som hurtigt bliver brugt og ligeså hurtigt er glemt igen. Dette kunne denne film have hævet sig over, hvis den havde haft et meget bedre manuskript.
Filmen forspilder chancen for at blive en rigtig god ungdomsfilm, og hæver sig bestemt ikke over det jævne. Men i baggrunden ligger der alligevel et potentiale, der slet ikke bliver brugt godt nok.

Jeg ville nok give filmen 2½/6.
Gravatar

#4 elwood 11 år siden

Flashmob, ikke flashmop benway, selv om det nu lyder ret muntert 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 11 år siden

#3 MEN HVORDAN ER DEN I FORHOLD TIL STEP UP 3D?!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Ericmase 11 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Hæy Benway, hvad synes du om Step Up 3D? Jeg skal se den her på mandag, og jeg må erkende, at jeg er helt tosset med Step Up 3D.


Nu forvirrer du mig.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

#6 Hvorfor er du forvirret, min mikroskopiske ven?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Ericmase 11 år siden

EDIT: Der så jeg vist forkert. Sorry :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 Herrguth 11 år siden

#3 Det ved jeg ikke. Jeg har kun set de første to, som jeg synes meget lidt om. Så jeg kan ikke sammenligne den med 3'eren...
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

Nu er jeg så den forvirrede!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: