Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt. Reduceret til et skvat i Jared Letos ufarligt drengede udgave. Jack Nicholson angreb forbrugerismen, Heath Ledger ville indføre anarki, men den her Joker er bare forelsket. Så kan jeg sgu godt forstå, at Batman ikke orker at trække i dragten. Han må også savne Superman. For hvis DC-fremtiden er mere “Suicide Squad”, så kan kun Gud frelse os.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Steven Hougaard 7 år siden

Det var også ham der hakkede Deadpool ned, så måske han skulle stoppe med at anmelde supeerhelte film overhovedet og nöjes med noget obskurt indie film noir eller hvad manden nu holder af.

Jeg var inde og se Suicide Squad i weekenden, vil ikke sige jeg var hyped, har meget lidt kendskab til DC universet, men kunne lide filmen for hvad den var, det var ikke hjerne der holdte den til jorden og flere plothuller, men god action film og håber at nogle af karakterene får nogle lidt mere uddybende film, da med så mange karaktere så skraber man ofte kun overfladen.

Jeg ville nok give den en lille 4 ud af 6, som nävnt i så mange nyheder, så var jokerens rolle klippet så lille at han var unödvendig, så kunne de lige så godt have fjernet ham helt.
Gravatar

#12 cain 7 år siden

Geekalot (9) skrev:
#8 ved jeg ikke helt. Men du må da indrømme det 2 anmeldelser ikke giver meget mening. Har godt nok ikke set dem og den kommer jeg aldrig til at se, men SS vil jeg nu rigtig gerne se.


Nej de er helt hen i vejret, især den stinkende feminist leflende GB anmeldelse. Bedre end originalen, loooool. Ja hvis du er 12, til prutte humor, klicheer og elendig komedisk timing.

Filmz anmeldelser er efterhånden en joke, og bedste indikator for mig personligt er at gå 100% modsat filmz anmeldere.
Gravatar

#13 Geekalot 7 år siden

#12 nu vil jeg ikke siger det kun er filmz anmeldere det er galt med, syntes det er en tildens ved alle anmeldere rundt omkring. Andre filmsider, eb og de andre aviser. Tror endnu ikke jeg har lyttet til dem endnu
Gravatar

#14 voyager 7 år siden

Jeg nægter at tro på, at den er så ringe :) Jeg skal se den :)
Gravatar

#15 SublimeKen 7 år siden

Må indrømme. Jeg kunne sgu meget godt lide Suicide Squad. Fandt den mere underholdende end BvS pga. karaktererne. Ja stort set alt i filmen er håndteret urolig ringe, historien, skurken, klipningen. Men karaktererne er dejligt underholdende at se på. Leto er langt fra den bedste Joker godt nok, men Margo gjorde det sgu godt som Harley. Smith var god som Deadshot, og underholdende at se på for første gang i jeg ved ikke hvor lang tid, han bær stort set hele filmen. Viola Davis var fantastisk som Waller, elskede derudover også Croc, El Diablo og Boomerang. Skuespillerne og de karakterer de spillede gjorde sgu denne film til et underholdende rod. 6/10
Gravatar

#16 Kaversmed 7 år siden

Jeg er fuldstændig ligeglad med både denne film og Ghostbusters, men må ærligt indrømme at der er flere ting på Filmz, der efterhånden kan betegnes som decideret clickbait.

Kniber det med besøgene på Filmz?
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#17 MadsFalk 7 år siden

1 stjerne, Really? Jeg er på ingen måde fan af tegneserierne, men denne film er jo ikke ligeså ringe som The Wicker man, green lantern og andre 1 stjerne film... Synes sgu der er gået lidt sport i det her DC hate. Hvis du sammenligner med andre film der har samme score på rottentomatoes så snakker vi jo film der nærmest ikke kan ses uden efterfølgende selvmordstanker.
Gravatar

#18 Dominar Rygel XVI 7 år siden

Off Topic: Det giver ingen mening 'what so ever' at komme med følgende udmelding: "Jeg har ikke set filmene men at bedømme som anmelderen har er helt væk....." -> Det er på grænsen til det bov lamme!

OT:
Jeg har ikke set filmen men jeg holdt egentlig af den ligefremme anmeldelse og det her er sjovt: "Slutmålet er heksen Enchantress, der står i den anden ende af byen og sender CGI-stråler op mod himlen. Og det skal hun altså stoppe med!".

Ud fra anmeldelsen lyder det til, at de ikke har ramt helt rigtig ifht. motiverne for karakterne. Jeg havde set vildt meget frem til denne film pga. Jokeren som jeg synes så super interessant ud fra div. trailere.

Der må være et eller andet med Leto's Joker som ikke passede ind i filmen eller hans version af Jokeren.

MEN og det er et ét stort MEN - Jokeren er IKKE en karakter der skal være en bi-krakter så hellere helt undlade Jokeren!
Gravatar

#19 MadsFalk 7 år siden

Ift. Karakterintroduktion og udvikling skal man lige huske hvilken genre man er inde og se. I Guardians of the Galaxy var det jo ikke fordi Rocket, Groot og Drax havde de vilde baghistorier og udvikling. I Suicide Squad er der specielt én rigtig fed scene hvor karaktererne interagere med hinanden på en troværdig og interessant måde.
Gravatar

#20 Geekalot 7 år siden

Morten hver gang du anmelder en film, så hold lige Gerry med Matt Damon og Casey Affleck i baghovedet. Give den her 1 stjerne, den burde have 6 efter du har set den her http://www.imdb.com/title/tt0302674/?ref_=nm_flmg_... :D Sipelthen den ringeste film der nogensinde er lavet hehe

Skriv ny kommentar: