Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt. Reduceret til et skvat i Jared Letos ufarligt drengede udgave. Jack Nicholson angreb forbrugerismen, Heath Ledger ville indføre anarki, men den her Joker er bare forelsket. Så kan jeg sgu godt forstå, at Batman ikke orker at trække i dragten. Han må også savne Superman. For hvis DC-fremtiden er mere “Suicide Squad”, så kan kun Gud frelse os.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 compax 7 år siden

#30
Det kommer andet på hvem du snakker med, personligt er jeg dybt skuffet over Suicide Squat.

Jeg ville så gerne ønske at DC kunne komme efter Marvel, Men efter min mening har Batman vs superman og Suicide Squat, virkelig skuffet fælt
Gravatar

#32 moulder666 7 år siden

compax (31) skrev:
Suicide Squat


Det er bare den mest trælse øvelse der findes, de der suicide squats! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#33 Geekalot 7 år siden

#32 haha :D
Gravatar

#34 MadsFalk 7 år siden

#31
Nu er skuffelse jo en svær størrelse, da den tit er et resultat af ens forventninger og hvis man håbede på en ny The Winter soldier, kan jeg måske godt forstå man blev skuffet. Jeg var også ekstremt skuffet over BvS men synes dog slet ikke SS er i samme kategori. SS har efter min mening for mange positive ting til at kunne kategoriseres som en 1 stjerne film. Kemien imellem karaktererne, Den ondskabsfulde Amanda Waller og Harley Quinn, som efter min mening er en af de bedst oversatte tegneserie figurer nogensinde. Skurken er da lidt slatten men det er skurken ofte i superheltefilm (Iron Man filmene, Thor: the Dark World, Deadpool, osv.). Historien blev også en anelse rodet til sidst, men gik ud fra biografen med en lyst til at se mere til holdet og allerede der er vi over 1 stjerne, efter min mening. Jeg synes da det er en skam at så mange mennesker har haft en så forfærdelig oplevelse i biografen for jeg var ganske godt underholdt det meste af tiden:-)
Gravatar

#35 filmkorn.dk 7 år siden

"Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt."

Øhh, det er sgu da ikke uforklarligt. Der er en helt klar rød (kærligheds)tråd, som fungerer fint i min optik. Det er tydeligt, at anmelderen har forventet en lige så prominent rolle som da Heath Ledger spillede Jokeren.

Jeg synes Jared Leto gør det godt. Synes i det hele taget filmen er stærkt underholdende. Det er fedt, at filmen fokuserer på, at få rystet Suicide Squad sammen og at end of level bad guy og girl blot er en plot device der skal lede det brogede hold mod et fælles mål.

1 stjerne er useriøst, Filmz, og virker lidt sensationslystent. I er blevet en kende for selvfede de seneste par år.

4 stjerner.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#36 Geekalot 7 år siden

Var jo aldrig en Joker film. Men det kommer 100% i den næste Batfleck film :)
Gravatar

#37 compax 7 år siden

moulder666 (32) skrev:
Det er bare den mest trælse øvelse der findes, de der suicide squats! :D


Ja jeg mener selvfølgelig Suicide Squad, men du må virkelig undskylde hvis ikke du selv kan tænke dig til hvilken film jeg skriver om.
Gravatar

#38 compax 7 år siden

MadsFalk (34) skrev:
#31
Nu er skuffelse jo en svær størrelse, da den tit er et resultat af ens forventninger og hvis man håbede på en ny The Winter soldier, kan jeg måske godt forstå man blev skuffet. Jeg var også ekstremt skuffet over BvS men synes dog slet ikke SS er i samme kategori. SS har efter min mening for mange positive ting til at kunne kategoriseres som en 1 stjerne film. Kemien imellem karaktererne, Den ondskabsfulde Amanda Waller og Harley Quinn, som efter min mening er en af de bedst oversatte tegneserie figurer nogensinde. Skurken er da lidt slatten men det er skurken ofte i superheltefilm (Iron Man filmene, Thor: the Dark World, Deadpool, osv.). Historien blev også en anelse rodet til sidst, men gik ud fra biografen med en lyst til at se mere til holdet og allerede der er vi over 1 stjerne, efter min mening. Jeg synes da det er en skam at så mange mennesker har haft en så forfærdelig oplevelse i biografen for jeg var ganske godt underholdt det meste af tiden:-)


Jeg vil gerne give dig ret i at Suicide Squad er noget bedre en BvS, men bare desværre ikke helt endnu oppe på en niveau hvor jeg tænker wow fed film. jeg kan nok godt overtales til at give den 2 stjerner.

men det er jo en smagssag..... heldigvis da.
Gravatar

#39 Geekalot 7 år siden

Cirka den eneste anmelder der er værd at lytte til hvad angår disse film her
Gravatar

#40 cain 7 år siden

Quaking (24) skrev:
Morten. Forsøg at begrænse dig selv. Til kun at benytte. 1 Punktum. Pr sætning.
Hvis. Du. K. A. N. . . . .
Det til at få spat af at skulle læse dine anmeldelser således. Jeg er sikker på at du har en god pointe du ønsker at fremvise, men din stil (som du forresten også brugte i Killing Joke hvor jeg dér troede der var en hensigt med det) er på et niveau der gør jeg ikke kan tage din anmeldelse alvorligt.


Hey Morten prøver bare at virke sjov og lave finurlige (totalt idiotiske) sætninger. Det falder så totalt til jorden og hans anmeldelser er bare det rene lort.

#Wantinsiderback

Skriv ny kommentar: