Parker og Stone forstår at overraske. Først med tv-serien, så med “South Park” filmen der indeholdte nogle fantastiske sange og nu igen med “Team America”. Jeg mindes ikke at have set et større og mere ambitiøst projekt kun indeholdende dukker, måske endda lidt for ambitiøst. Selvom det hele er lykkedes ganske godt for dem, så er det som om at historien ikke helt kan bære en spillefilm, og slet ikke når sangene er langt fra så vellykkede som i deres første film. Det skulle have været lidt mere kompakt, men i stedet er de steder der dør lidt ud i filmen fyldt med trivialiteter og lidt for klichefyldte momenter, og skyder tit med spredehagl, i stedet for at afgrænse historien lidt mere.

Det er dog stadig en meget underholdende og seværdig film, der både vil underholde die-hard “South Park” fans og folk der ikke har fulgt med i serien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 sizanx 19 år siden

det er en grinern film :)
Gravatar

#2 filmz-darthfrede 19 år siden

"Team America" er klart en af 2004s sjoveste film, hvis ikke den sjoveste. Og efter min mening er samtlige sange i denne film meget sjovere end sangene i "SP : Bigger, Longer & Uncut".
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#3 filmz-Funkymonkey 19 år siden

#2
Nu er vi godt nok gået ind i 2005 :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#4 filmz-sanjo 19 år siden

Jep men det havde premiere i USA i 2004 :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#5 skittlez 19 år siden

America... fuck yeah!
Denne film er den sjoveste jeg har set i årevis. Synes dog også at der er bedre og mere gennemarbejdede sange i South Park: BL&U, men heri virker de sgu meget godt alligevel.
Elsker stilen og når dvd'en kommer sidder jeg klar med en ordentlig spand tjald :)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#6 filmz-Dworek 19 år siden

Enhver ting som Trey Parker og Matt Stone rører ved bliver jo per automatik sjovt..! :D .. Hvem husker Orgazmo? Har dog ikke set Team America endnu, men skal da ligeså snart jeg får tid!
Gravatar

#7 filmz-vassago 19 år siden

#5: Jeg synes også sangene i South Park filmen er bedst, knapt så spydige og kontroversielle (ikke at det er et problem), men det virker som om at sangene i Team America er lavet udelukkende for at være skarpe og sarkastiske. De er knap så musikalske og melodiske. Mener også at flere kendte komponister ringede til Parker og Stone, deriblandt Andrew Lloyd Webber, for at vise deres respekt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

Er lige kommet hjem fra biffen, og jeg var ikke skuffet, enormt morsom film.

Det må ligge et ekstremt stort stykke arbejde bag en film som denne. Glæder mig til at se noget bag kameraet fra produktionen.

4½/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Cherrn 19 år siden

Hvorfor i allerhelvede kommer den ikke til Esbjerg? Jeg er efterhånden træt a Biocity's valg af film-premierer her.
Gravatar

#10 Bardoboy 19 år siden

bliver da bare nød til at finde nogen der vil se den film..!

Skriv ny kommentar: