Her til sidst skal MacFarlane takkes for at holde Boston-dialekten intakt gennem hele filmens spilletid, og ligesom dialekten er tro mod sin by, er folkene bag “Ted” tro mod komediegenren. Det har garanteret været nervepirrende at skulle gå fra en succesrig tv-serie som “Family Guy” til at instruere en film, der allerede er blevet hypet af fans af selvsamme serie. Men på trods af et forudsigeligt plot overvinder “Ted” sine begynderfejl og ender med at være både uforbeholdent sjov og oprigtigt varmhjertet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 BN 11 år siden

The Insider (30) skrev:
Jensens bøffer er gudernes eliksir! Tilsat whiskeysaucen tangerer det verdens bedste spise.


+1
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#42 The Insider 11 år siden

#40, mums!
War. War never changes.
Gravatar

#43 elwood 11 år siden

Så den igår i forb. med den store bio dag.

Ganske morsom film, hvis ikke man ku se at Seth Macfarlane havde lavet filmen (det kan man dog nemt) så vil man kunne se det på castet da en stor del af det er taget fra Family Guy, Walter Murphy står for musikken, som også er en af dem der står bag Family Guy, Patrick Warburton, som er Joe i FG er også med her, Alex Borstein (som spiller blandt andet Lois i FG) og så self Mila Kunis aka. Shut up Meg!

Nåja og så hans "had" til jøderne.

At få Patrick Stewart til og være fortælleren er en ganske fin geni streg, han spiller i øvrigt Stan Smith's (fra American Dad) Chef ved CIA. Hans sammenligning med en Apache helicopter fik mig til og grine højlydt.

Dog var Joken med, hvordan man sang i 90'erne ikke noget jeg grinte af, men nu er den så også taget direkte fra et afsnit af family guy, så den havde jeg hørt før.

Men ja humoren virker præcis som i FG og hans andres shows, og især slåskampen minder mig en hel del om det afsnit hvor Stewie gennembanker Brian. Giovanni Ribisi spiller herligt som Mr. Creepy guy, hans rolle udnyttes måske ikke fuldt ud, men så tror jeg også det ville ha været en hel anden film, og jeg tror ikke det var Seth Macfarlanes idé.

Så alt i alt en ganske morsom film, jeg grinte, hvertfald en del.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: