Mens der stadigvæk hersker uvished om, hvorvidt den udskældte instruktør McG kan overraske sine mange tvivlere med sin kommende “Terminator”-film, er der nu vished om, at det lykkedes at lave en god tv-serie omhandlende karaktererne, som James Cameron opdigtede for 25 år siden. “Terminator: The Sarah Connor Chronicles” har sine mangler, men dens plusser opvejer dens minusser. AV-præsentationen er mere end hæderlig, og ekstramaterialet er også udmærket. Uanset om du er fan af “Terminator”-filmene eller ej, er føljetonen absolut et kig værd.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 T-1000 15 år siden

Blir den ikke udgivet på Blu-ray ligesom i udlandet?
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Gravatar

#2 The Insider 15 år siden

#1, det ser ikke umiddelbart sådan ud, desværre.
War. War never changes.
Gravatar

#3 inflector 15 år siden

Var en af dem der havde afskrevet denne serie, da det simpelthen lød for plat, men nu bliver jeg næsten nød til at give den en chance.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 T-1000 15 år siden

1. sæson er faktisk meget god, helt klart værd at se, desværre skuffer sæson 2 rigtig meget...
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Gravatar

#5 Åkepool 15 år siden

Jeg synes anmeldelsen er mere eller mindre spot on.

Jeg smider også 4/6 efter serien.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 fatcat 15 år siden

Var jævnt underholdt af den første sæson. Desværre havde jeg svært ved at få et forhold til persongalleriet - specielt til Lena Headey's udgave af Sarah Connor. Der er jeg altså ikke enig med anmelderen - hun er bare ikke troværdig IMO - hun er bedste fald ligegyldig.

Men måske jeg får dem mere ind under huden i sæson 2 - men det er med lidt bange anelser jeg ser frem til den...
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#7 BN 15 år siden

Livet er for kort til tv-serier - især dem der udpensler og malker populære biograf-film.

Og hvad kan sådan en tv-serie i øvrigt nogensinde blive, andet end en svag skygge af James Cameron's to mesterlige film? Jeg er ikke interesseret i at se de velkendte roller spillet af andre skuespillere - er ikke interesseret i at alt trækkes ud i tv-film-føljetonens monotone uendelighed og langsommelige stemning, eller i at se talløse variationer over den samme historie (og den samme terminator) igen og igen, sæson efter sæson. Gaaaaab .....

Nej, må jeg bede om Cameron's to intense film på hver et par timer. Én afrundet historie, og så slut.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 Kram 15 år siden

Puha en serie jeg personligt hader dybt, elendig elendig elendig serie, det kan virkelig ikke siges mere tydeligt. Jeg har set næsten alle episoderne fra alle sæsonerne, og serien er en kæmpe skamplet oven på Terminator Franchisen. For det første er der plot huller over det hele, især med kontinuiteten af Terminator universets regler - desuden så er serien overhovedet ikke det man forventer, det er for det første ikke en action serie, og den kan næsten ikke engang komme op på drama, og smerter sig kun lige over 'teen drama' - forestil jer 90210 med en ny terminator der dør hver uge til noget tilfældigt, ja det er ikke engang løgn, serien handler mere om hvordan Connor prøver at være et pubertets barn, have en kæreste, problemer med kæresten og hendes venner,
ÅH NEJ KÆRESTEN ER MED I ET KOMPLOT!!!==!!=, problemer med mor, åh nej er terminatoren nu forelsket i ham, nu er den sgu jaloux, HVAD NU MED MOR HUN HAR DET SÅ HÅRDT OGSÅ
... Jeg brækker mig næsten...

Utroligt nok så gør Brian Austin Green det faktisk okay, og Summer Glau er udmærket som Terminator, men ellers er der kun latter til overs for de øvrige.

Ville stemme 0 hvis jeg kunne, men 1/6...

Stop rape af Terminator franchise. Nu.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#9 mimic 15 år siden

Sæson 1 var nogenlunde, Sæson 2 startede fint, men nu er den noget at det kedeligste jeg nogensinde har set!

Stor fan af alle 3 terminator film, men der bare ik særlig meget at hente i denne serie.

Største plus jeg ka give den, er hende som spiller Sarah Connor.

Og nogle af de største minuser ved serien, er de sindsygt langt ude ting de får nogle af terminatorne til at gøre.

Sku ik undre mig at in the season 2 finale, at john endelig får dusket sin protector bot ;)

Terminator 3 var ingen cameron film, men den var langt, LAAANGT bedre end den her serie.

Og ville ik lide sige den er populær :) Sarah Connor serien fik en 2 sæson, nok begrund af den nye film, og nu er serien rykket til fredagen i USA, og den går hurtigt ned i seeer tal. 3.0 mill seere ved sidste afsnit, og det er gået ned ved hvert nyt afsnit.

Så tror nok den serie snart får kniven.
Gravatar

#10 MOVIE1000 15 år siden

sæson 1 bliver vsnart vist på kanal 6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: