“Things We Lost in the Fire” er et voksent, følelsesladet karakterdrama, som er værd at studere nærmere, hvis man er tilhænger af den slags. Det er Susanne Biers bedste film til dato, og den lover godt for hendes fremtidige karriere. Dvd’en er en blandt landhandel. Transferet er godt, men lydsporet skuffer, og der medfølger ikke meget ekstramateriale. Men selv skeptikere bør i det mindste overveje at leje filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 15 år siden

Har den og glæder mig til at se den :)
Endnu mere nu pga. anmeldelsen - tak for en spændende anmeldelse.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 filmz-smedt-meister 15 år siden

Har aldrih brudt mig om susanne bier film.. Så jeg tror nok at jeg springer den her over...
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#3 AkA 15 år siden

Ganske enkelt et mesterværk!
Helt klart pengene værd.

Kunne ikke være mere enig med anmelderen.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 15 år siden

Den havde jeg ellers sprunget over ... men nu skal den da ses!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 wimmie 15 år siden

#2 har du ikke læst anmeldelsen? ;)
Man skal jo netop ikke dømme den på at det er Susanne Bier - jeg er heller ikke fan af hendes danske film, men denne lyder rigtig god. Og Benicio Del Toro er jo fantastisk.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 MouseMickey 15 år siden

Har os fået lyst til at se den. Er der nogle der ved hvor man kan få den billigt på HD-DVD
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#7 dolphinfriendly 15 år siden

Middelmådig og patetisk. Bier har her mistet grebet om det troværdige og menneskelige intim drama, til fordel for håndklamt Hollywood klynk. Del Toro og Duchovny redder dog filmen fra den helt store katastrofe, til trods for at slutningen især er rædselsfuld.

3/6 - og så er jeg i det flinke hjørne.

Gravatar

#8 Kruspe 15 år siden

Hader Biers danske film, som bare handler om, at alt tænkeligt, der kan gå galt, går galt. Men denne her var faktisk rigtig god! Del Toto og Duchovny spiller suverænt (Glæder mig til X-Files!)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#9 filmz-Is 15 år siden

#8
Del Toto??? Hvem er det.. ;-)
Gravatar

#10 Kram 15 år siden

Kunne ikke være mere enig med dolphinfriendly. Dog giver jeg kun filmen 1/6, og DET er i det flinke hjørne (selvom Del Toro og Duchovny er ret så cool generelt!).

Bier har endnu engang ramt bunden som med hendes latterlige Danske film.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: