“Tømmermænd i Vega” er en kedelig metervare, der sagtens kunne have været mere løssluppen og gakket end tilfældet af. Desværre anvendes alle de alt for brugte komedie-klichéer, et idéforladt plot og kedsommelig platkomik, der er set meget bedre. Det er simpelthen en for nem og alt for billig potpurri baseret på alle de lunkne opskrifter, vi allerede har været igennem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Utyske 14 år siden

#40 -

Hvis du har erfaring for at anmelderne herinde, af en eller anden magisk grund, alle rammer ved siden af din smag, så er det jo ikke værre end at finde andre anmeldere, der passer bedre til din smag, ligesom alle andre filminteresserede gør - problem løst.

Og den der "mit post er et udtryk for min egen - subjektive - holdning ;)" er en anelse nem, men det må du jo om. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#42 chandler75 14 år siden

# 40 Filmz har seks forskellige anmeldere med vidt forskellig baggrund og smag - kan det passe, at de alle rammer forbi? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#43 kasper0204 14 år siden

#40 Og ellers må du jo bare tænke omvendt; "Filmen får dårlige anmeldelser = en film for mig! Filmen får gode anmeldelser = not my kind of movie!" - nemt, ik? ;o)
Gravatar

#44 filmz-Utyske 14 år siden

#43 -

Det virker faktisk også i visse tilfælde. Da Niels Frid var på tv, var det mit udgangspunkt, når jeg så hans anmeldelser og langt de fleste tilfælde virkede det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#45 Yoda 14 år siden

#44

Frid er, som vi alle ved, bedst på mute!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#46 filmz-Utyske 14 år siden

#45 -

Haha, sandt nok.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#47 icetea 14 år siden

Meget uenig med anmeldelsen...

Fremragende film med super skuespil, sjov næsten hele vejen igennem. Skal ses og ejes på dvd.

5/6
Gravatar

#48 twinfan 14 år siden

lige tilpas skør film til mig 4/6
Gravatar

#49 armadillo 14 år siden

Jeg nød den også helt vildt. Var meget positivt overrasket.

5/6! :)
Gravatar

#50 filmzkim 14 år siden

Den her film er gud!
6/6

På niveau med Pineapple Express! Helt igennem fantastisk!

Skriv ny kommentar: